  • Data: 2019-08-11 19:06:55
    Temat: Re: Koszt przejechania 100km
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2019 o 22:03, Kris pisze:
    > Na Polandrock- w te i nazad- łącznie ok 1000 km. Peugeot 307, 1.6 HDi
    > Średnie spalanie wg kompa 4.2l/100km, faktyczne ok 4.5l.
    > 25zł za 100km elektrykiem za tyle by się nie dało.
    > Fakt że jakieś 3/4 trasy to ekpresowki a ja tam 100-110 max bo i się nigdy nie
    spieszę. Wychodzi że 1.6hdi w peugeocie 307 bardziej ekonomiczny od 1,9 JTD w
    Multipli

    Liczenie tylko samego zużycia paliwa, to chyba nie wszystko. Trzeba by
    doliczyć amortyzację, czy tam obniżkę wartości auta, ubezpieczenie,
    serwis itp.
    No chyba, że jest to swego rodzaju "wyścig na kropelce", gdzie liczy się
    tylko paliwo.
    Jacek