  • 21. Data: 2010-04-01 14:37:37
    Temat: Re: Kraków - Poznań
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Apr 2010 13:14:36 +0200, Cavallino wrote:
> [...]
    0&ll=51.136709,17.071037&spn=0.151011,0.32135&t=h&z=
    12&msid=108533369427005426669.00044a82612cbbe0b4124

    >To nie ja, po prostu zapisałem kiedyś link podawany na grupie.

    W tej chwili droga Trzebnica - Wroclaw jest w glebokim remoncie i
    ciesz sie jesli 50 pojedziesz. Przyspieszyc nie bardzo sie da, bo kola
    pogubisz.

    >Właśnie o to chodzi czy na pewno lepiej?

    Niestety, jesli chodzi o Wroclaw to "trudno powiedziec". Taka np.
    Karkonoska mozesz w 5 minut przejechac, albo godzine stac na zjezdzie
    z autostrady. Sporo zalezy od pory, ale fluktuacje sa spore.

    Powysza alternatywa jest daleka od "dobra droga", wiec tym trudniej
    powiedziec.
    Najlepiej CB wozic i pytac po drodze, a moze Naviexpert ...

    A teraz to .. omijac Wroclaw ? z kierunku poznanskiego zapraszamy za 2
    lata na inauguracje nowych obwodnic :-)

    J.

  • 22. Data: 2010-04-01 14:43:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > W tej chwili droga Trzebnica - Wroclaw jest w glebokim remoncie i
    > ciesz sie jesli 50 pojedziesz. Przyspieszyc nie bardzo sie da, bo kola
    > pogubisz.

    Jechałem nią w styczniu i faktycznie nie było za ciekawie.
    Aczkolwiek każdy inny objazd od Trzebnicy to już chyba przez Oleśnicę -
    trochę daleko.

  • 23. Data: 2010-04-01 15:58:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Apr 2010 14:43:24 +0200, Cavallino wrote:

    >Jechałem nią w styczniu i faktycznie nie było za ciekawie.
    >Aczkolwiek każdy inny objazd od Trzebnicy to już chyba przez Oleśnicę -
    >trochę daleko.

    Olesnica z Trzebnicy to jest niemal idealnie azymut Krakow :-)

    Pytanie co dalej - jakbys nie pojechal to zle, te wredne Niemce nie
    przewidywali widac takiego kierunku.

    No chyba ze moze Namyslow-Opole, albo Kluczbork i 11. Ale wtedy -
    zapakowac spokojne plyty do mp3 i pojechac od razu 11.

    J.

  • 24. Data: 2010-04-01 16:11:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > No chyba ze moze Namyslow-Opole, albo Kluczbork i 11. Ale wtedy -
    > zapakowac spokojne plyty do mp3 i pojechac od razu 11.

    Dokładnie o to chodzi, pchać się w kierunku autostrady, żeby ostatecznie
    praktycznie z niej nie skorzystać - to się mija z celem.
    To już faktycznie lepiej odpuścić i jechać przez Wrocław.
    BTW: jest jakiś alternatywny dojazd do mostu Milenijnego, który nie zmusza
    do jazdy Osobowicką koło cmentarza (tam najczęściej w korku stałem), tylko
    od drugiej strony?
    Taki którym nie trzeba by było jechać po kocich łbach rzecz jasna, bo raz
    mnie tak już navi wpuściła w kanał, gdy omijałem odcinek od Trzebnicy przez
    Oborniki.

  • 25. Data: 2010-04-01 16:39:24
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 1 Apr 2010 16:11:13 +0200, Cavallino napisał(a):

    > BTW: jest jakiś alternatywny dojazd do mostu Milenijnego, który nie zmusza
    > do jazdy Osobowicką koło cmentarza (tam najczęściej w korku stałem), tylko
    > od drugiej strony?

    Jest, przez pola irygacyjne ;-)

    Tyle, że to droga dla wyżej zawieszonych aut. Jak robili Żmigrodzką to
    dało się tamtędy objechać, ale to trasa dla twardzieli ;) No i kocie łby.

    Trzeci (właściwy) dojazd do mostu dopiero się buduje.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 26. Data: 2010-04-01 16:40:40
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 01 Apr 2010 14:37:37 +0200, J.F. napisał(a):

    > W tej chwili droga Trzebnica - Wroclaw jest w glebokim remoncie i
    > ciesz sie jesli 50 pojedziesz. Przyspieszyc nie bardzo sie da, bo kola
    > pogubisz.

    Bez przesady, trzeba zwolnić raptem w kilku miejscach. W nocy, jak nie ma
    dużego ruchu, to można spokojnie jechać 80-90 :)

    > A teraz to .. omijac Wroclaw ? z kierunku poznanskiego zapraszamy za 2
    > lata na inauguracje nowych obwodnic :-)

    Niech poczeka jeszcze z 4-5 lat, to od razu S5 dojedzie ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 27. Data: 2010-04-01 17:02:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Apr 2010 16:11:13 +0200, Cavallino wrote:

    >Dokładnie o to chodzi, pchać się w kierunku autostrady, żeby ostatecznie
    >praktycznie z niej nie skorzystać - to się mija z celem.
    >To już faktycznie lepiej odpuścić i jechać przez Wrocław.

    Tylko ze w tej chwili do rachunku trzeba doliczyc caly odcinek do
    Trzebnicy w bardzo kiepskim stanie. Czyli Wroclaw najlepiej ominac.
    Zapraszamy za rok, moze dwa.

> [...]
    >mnie tak już navi wpuściła w kanał, gdy omijałem odcinek od Trzebnicy przez

    A co - kijanka sobie nie radzi na bruku ? 20 letnie amory w scierce
    radzily sobie doskonale :-)

    W zasadzie nie ma. Cwiczebna w te strone zamknieta, a byc moze jej
    kocie lby tak wspominasz, Kaczencowa .. plebiscyt mozna urzadzic czy
    nie gorsza. Bodajze mozna przejechac Lipska, ale to po piachu.

    Mozna sprobowac skrocic sobie korek przez Bezpieczna-Luzycka, tam
    kiedys ruch blokowali, ale niedawno przejechalem i nie zauwazylem
    zakazu.

    No i mozna przejechac na dziesiatki innych sposobow przez centrum -
    oni specjalnie wyrzucaja nieswiadomych kierowcow na most, swiadomi
    pojada krotsza droga :-)
    Choc i na tej krotszej drodze mozna sie zakopac .. ale coz robic,
    mieszkancy widac sa zadowoleniu, znow wybiora Dutkiewicza.

    J.

  • 28. Data: 2010-04-01 17:53:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Apr 2010 16:40:40 +0200, Borys Pogoreło wrote:

    >Bez przesady, trzeba zwolnić raptem w kilku miejscach. W nocy, jak nie ma
    >dużego ruchu, to można spokojnie jechać 80-90 :)

    W nocy trzeba zwolnic, bo nie widac gdzie sa uskoki na drodze :-)

    A po chwili spokojnej jazdy dojedziesz to sznurka pojazdow i
    pojedziesz dalej 40 :-)

    > Niech poczeka jeszcze z 4-5 lat, to od razu S5 dojedzie ;)

    Mam nadzieje ze nawet ta obwodnica srodmiejska wystarczy.
    przejechac po swiezo wyremontowanej 5-ce, a potem przez cale miasto
    nie zjezdzajac z 4 pasow. I majac widoki na obwodnice autostradowa ..

    J.

  • 29. Data: 2010-04-01 17:56:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Apr 2010 16:39:24 +0200, Borys Pogoreło wrote:

    > Jest, przez pola irygacyjne ;-)
    > Tyle, że to droga dla wyżej zawieszonych aut.

    Sierra dawala rade bez problemow. Inne pojazdy tez.
    Chyba ze teraz ciezarowki ja rozjechaly.

    >Jak robili Żmigrodzką to
    >dało się tamtędy objechać, ale to trasa dla twardzieli ;) No i kocie łby.

    Dobre miejsce do testowania sprzetu audio. Czy twoj CD naprawde jest
    wstrzasoodporny :-)

    J.

  • 30. Data: 2010-04-01 23:39:10
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Doradźcie pls.
    >
    > Dzięki i pozdrawiam,
    > Grzesiek

    Nie czytając Waszych rad co do powrotu przez Wrocław, pojechałem autostradą
    do zjazdu na Brzeg a następnie przez Oleśnicę do Trzebnicy, dalej do Rawicza
    i przez Gostyń, Śrem, Kórnik do Poznania. Wynik 6 godzin z małym kawałkiem,
    w tym pół godziny przerwy na obiad czyli zdecydowanie szybciej. Udało się
    jakoś nie trafić na korki w Krakowie mimo wyjazdu o 15.15
    Autostrada na zachód prawie pusta a w przeciwnym kierunku samochód za
    samochodem (cały naród wraca z Niemiec na święta). Chyba ten "prawie
    wrocławski" wariant jest najlepszy.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl