  • Data: 2005-01-10 06:37:45
    Temat: Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
    <G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:slrncu0fbl.rv6.Grzegorz.Janoszka@plus.icsr.agh.
    edu.pl...

    > No to mieszkasz w bardzo dziwnym miejscu. W Krakowie przynajmniej,
    > w blokowiskach, ludzie najczęściej nie reagują niestety.

    ja znalazlem dobry patent na pogodzenie obu spraw (net + bezpieczenstwo) ;)

    ostatnio sie dowiedzialem przypadkowo ze moja antenka za onkem (krotka biala
    rura)
    jest uwazana za kamere monitoringu
    dowiedzialem sie od osoby 3'cie w formie
    (od kiedy zamocowali ta kamerke to zapadl wreszcie tutaj spokoj)

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz