eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaKros: Wybieraki, przekaźniki wielokrotne, wielopozycyjne, liczniki... › Re: Kros: Wybieraki, przekaźniki wielokrotne, wielopozycyjne, liczniki...
    From: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Kros: Wybieraki, przekaźniki wielokrotne, wielopozycyjne, liczniki...
    Date: Mon, 17 Oct 2011 13:41:23 +0200

    news:17sr604cdhkzs.17rojaw9d31xb.dlg@40tude.net...

    > Szczegolnie gdy centralek na allegro jest od groma.

    Ale ja NIE CHCĘ elektronicznej, a tylko takie bywają.
    Co do zegara - to jest on niejako pochodną pomysłu z centralą.
    Zaś samą centralę - absolutne minimum elektroniki, dlatego jest to
    utrudnienie. Później conajwyżej próby zastąpienia danych podzespołów ich
    odmianą zelektronizowaną. Głównie dla satysfakcji, jak krótkofalowcy,
    przecież jest od groma różnych fabrycznych urządzeń, to po co ini się babrzą
    z home-made? :P :))
    Centralka 1 cyfrowa jest już postanowiona, a 2-cyfrowa, to jeszcze pomyślę.
    Teraz domyślam szczegóły. Wersję elektroniczną tez zrobię, ale najpierw
    czysta elektromechanika...
    Na TDA - generatory, a konkretnie - ich wzmocnienie/separacja, trzeba
    przecież jakoś sygnalozować połączenie, owe układy nie będą służyć do
    komutacji. Jeśli uda się ich uniknąć - to dobrze. Najbardziej korci mnie
    odpowiednio nastronojy brzęczyk różnicowy, konkretne rozwiązania uroszą się
    później.

    Szablon - ja właśnie chcę zrobić coś nieszablonowego, co nie podpada pod
    utarte schematy...
    Właśnie, edukacyjnie, do kupelka piwa, DLA PRZYJEMNOŚCI. A coś mi mówi, że
    to się może kiedyś na poważniej przydać...

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)