  • Data: 2015-07-09 13:47:41
    Temat: Re: "Krosownica" Ethernet.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2015-07-09 o 11:34, J.F. pisze:
> [...]
    y-/111411411308

    >No tak :)
    >Ale to taka prawie samoróba, nie "porządna" konstrukcja. Adaptacja
    istniejących rozwiązań.

    No jaka samoroba - fabryczna produkcja :-)

    Tak nawiasem pytajac - co sie stalo z firma ?

    >No faktycznie, to wiele upraszcza mechanicznie.
    >Ale nie, nie będę się zastanawiał czy się nie dałoby zrobić tego bez
    >magnesu. Bo dwie cewki puszczone przez diody to rozwiązanie dość
    >trywialne.

    No, jakis solenoid z dwiema cewkami na rurce powinien zadzialac.
    Tak swoja droga - czy gdzies w elektrozaworach tego nie robiono ?

    >Nie powiem żebym myślał o takim rozwiązaniu bo myślałem tylko o samej
    >zasadzie, ale dokładnie o to chodziło, że można zrobić podtrzymanie
    >bez
    >sprężynek.

    Ale ja ciekaw jestem, czy to mniej pradu wymaga, niz klasyczny
    elektromagnes + jakies sprezynki ...

    J.