  • Data: 2016-02-05 18:18:52
    Temat: Re: Krótkie hasło na naklejke potrzebuje
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 11:55:47 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Hello Bolko,
    >
    > Friday, February 5, 2016, 11:28:35 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > I żeby kapeluszniki zrozumiały, że lewy pas nie służy do toczenia się
    > i blokowania ruchu.

    Jakie masz auto?
    Bo wiesz miałem taki epizod w swoim życiu że robiłem kółka
    Kraków Wrocław Poznań Toruń Kraków.
    Samochody Ford Focus Cmax Smax Ranger Mondeo
    Skoda Octavia i Superb
    I jakaś renault albo opel czy peugeot się trafił.
    Tak że auta nie najgorsze
    Wszystkie < 4 lat
    Za paliwo płaciła firma.

    I nie wiem czy ja taki delikatny jestem
    ale zapierdalanie ile fabryka daje jest nudne na dłuższa mete.
    I naprawdę meczące.
    Kiedyś byłem w stanie zrobić Kraków (Łagiewnik)
    Łódz (Szpital MP) w 2:15.
    Ale huk w aucie jest taki że później w domu musze
    przez 2-4 godziny dochodzić do siebie.
    Dla mnie teraz najlepszy jest teraz lewy pas i być najwolniejszym.
    Niech reszta na mnie uważa.
    I naprawdę cierpię teraz jak muszę wjeżdżać na lewy pas by wyprzedzić TIR-a.
    A Ty musisz zwolnić do 120 km/h
    I naprawdę nie chce wam przeszkadzać młodzi gniewni.
    Ale PoRD coś tam mówi o dostosowaniu prędkości do warunków nawet na A.