  • Data: 2016-02-06 14:49:43
    Temat: Re: Krótkie hasło na naklejke potrzebuje
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-05 o 20:21, Przemyslaw P. pisze:

    > Mistrzu, a w deszczu nie działają spryski, czy co?
    > Poza tym, nawet w sporym deszczu, ilość płynu z 8-miu dysz zostawia
    > za autem sporą mgłę i następne auto jadące bezpośrednio za zderzakiem musi zwolnić.

    Ja myślę, ba - ja wiem z doświadczenia, że jadąc w deszczu dwupasmówką z
    prędkościami autostradowymi to za samochodem i tak jest mgiełka. I
    dodatek ze spryskiwaczy na prawdę niewiele zmienia.

    > I wiesz, jak ktoś mi siada 30cm za zderzakiem, wali długimi,
    > czy co tam ma pod ręką, to jakoś mi to wisi, co on sobie myśli.
    > A mnie zawsze może ptak nasrać na szybę i chce mieć ją czystą tu i teraz.
    > Niech trzyma bezpieczną odległość i pozwoli dokończyć manewr wyprzedzania.

    Niech trzyma. Ale tu nie chodzi o to, co sobie myśli, tylko co się może
    stać, jeśli nawzajem sobie robicie złośliwości - on ci mruga - tu mu
    wodą. To on klakson - to ty jeszcze raz wodą. To on po wyprzedzeniu
    zajedzie ci drogę na przykład...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański