    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 5 Feb 2016 11:32:05 -0800 (PST)
    Subject: Re: Krótkie hasło na naklejke potrzebuje
    From: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 14:56:06 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    uruchamiasz spryskiwacze. Im bliżej pacjent z tyłu, tym lepiej działa. A jak masz
    jeszcze spryskiwacze lamp, już luksus. I nagle okazuje się, że można kulturalnie
    zwolnić i poczekać do końca manewru wyprzedzania. Pewnie przy okazji sporo k...w i
    ch...w poleci, ale ja tego nie słyszę :)

    > Czyli tradycyjnie głupi i głupszy.
    >
    > Ja takich puszczam. Z dwóch powodów - raz że możesz trafić na psychola i
    > jak ci się razem w barierki wyjebiemy, to marne dla mnie pocieszenie że
    > byłem w prawie i jestem moralnym zwycięzcą. Dwa, że od podobnych debili
    > najlepiej być daleko, bo jak coś odwali, to możesz na tym ucierpieć. A
    > że nie da się być daleko z przodu, bo ci na dupie siedzi, to przepuścić
    > i niech spierdala.

    Ale ja nie stawiam sobie za punkt honoru nie przepuścić drania - niech jedzie, leci
    sobie dalej, ile tam mu fabryka dała. Tylko czemu ja mam teleportować się z lewego
    pasa, kiedy akurat jestem w trakcie wyprzedzania innego auta, czy kolumny aut? Jak
    jest luka, to wjeżdżam i puszczam, jak nie ma to przyspieszam trochę. Ale kiedy kolo
    robi mi za tylną szybą dyskotekę, tylko dlatego, że musiał trochę zwolnić, to niech
    się buja. Czyszczę szybę i nagle odstęp jest prawidłowy. Takich sytuacji miewam
    niewiele, ale potrafią napsuć krwi.
    Też uważam, że im szybciej taki koleś mnie minie, tym bezpieczniej dla mnie, ale
    kiedy siedzi na zderzaku, to ja nie mam żadnego marginesu przy ewentualnym hamowaniu,
    a przy prędkościach autostradowych to trochę niebezpieczne... Dlatego pryskam :)