  • Data: 2016-02-12 23:21:55
    Temat: Re: Krótkie hasło na naklejke potrzebuje
    Od: Dman666 <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 20:21:44 UTC+1 użytkownik Przemyslaw P. napisał:

    > Mistrzu, a w deszczu nie działają spryski, czy co? Poza tym, nawet w sporym
    deszczu, ilość płynu z 8-miu dysz zostawia za autem sporą mgłę i następne auto jadące
    bezpośrednio za zderzakiem musi zwolnić. I wiesz, jak ktoś mi siada 30cm za
    zderzakiem, wali długimi, czy co tam ma pod ręką, to jakoś mi to wisi, co on sobie
    myśli. A mnie zawsze może ptak nasrać na szybę i chce mieć ją czystą tu i teraz.
    Niech trzyma bezpieczną odległość i pozwoli dokończyć manewr wyprzedzania. Nie jestem
    przyspawany do lewego pasa i normalnie zjeżdżam na prawy, po wyprzedzeniu. Potrafię
    przyspieszyć, kiedy widzę, że nadjeżdża szybsze auto, ale czasem nie da się tego
    przewidzieć, lub trafi się kolumna tirów.

    w deszczu nie dziala ten patent..przestan bajdurzyc :-P
    --
    Dman-666