  • Data: 2009-05-01 13:21:38
    Temat: Re: Kryzys a ceny telefonów
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "cpt. Nemo" napisał:

    > Ja mam akurat kilka telefonow w biznesowym abonamencie i uwazam
    > ze stawki sa za wysokie w porownaniu wlasnie z prepaidem, czyli grabia
    > mnie niemilosiernie

    Jeśli wziąłeś bez telefonu, to masz dużo niższe niż w prepaidzie, chyba że
    faktycznie dałeś się ograbić, ale to na własne życzenie (BTW: jakie były
    stawki w prepaidzie wtedy, gdy podpisywałeś cyrograf?). Jeśli z telefonem,
    to liczenie gołej stawki za minutę jest bez sensu - mnie po odliczeniu
    kosztów zakupu telefonu wyszło kilkanaście groszy za minutę do wszystkich
    bez gwiadek, o czym nawet freshowcy mogą sobie tylko pomarzyć.

    > syneczku.

    Syneczek to ci jeszcze z jajka na jajko przeskakuje...

    JoteR