  • Data: 2016-11-30 08:36:10
    Temat: Re: Kto chce gpsa za zniżkę w oc? wykrakałem
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-29 o 21:21, ToMasz pisze:
    > witam
    > właśnie czytam ze podobno są kraje gdzie w zamian za symboliczny
    > "kaganiec" można otrzymać dużą zniżkę
    >
    > http://tvn24bis.pl/z-kraju,74/raport-ubezpieczeniowe
    go-funduszu-gwarancyjnego-o-polisach-oc,695819.html

    Oferta będzie raczej skierowana do młodych stażem kierowców, którzy
    często niesłusznie są karani wysoką stawką ubezpieczenia OC spowodowaną
    statystyką, w której pełno młodych szybkich i wściekłych którym po roku
    od zrobienia prawka wydaje się, że są Kubicami i powodują dzwony. Tutaj
    w stawce OC jest z czego schodzić. Ubezpieczycielowi nie opłacałoby się
    montować takiego urządzenia komuś kto płaci 500 zł OC żeby płacił
    jeszcze mniej.
    Inna sprawa że pełno tu na drogach debili którzy odpierdalają takie
    numery że włos się jeży. Na nich nie ma bata, bo ani policja im
    niestraszna ani stawki OC. Niby na podstawie zapisu z kamerki które
    ludzie wrzucają na emaila policji można delikwenta ukarać, ale ludzie
    też nie lubią być ciągani po komisariatach czy sądach, więc wolą wrzucić
    na jutuba na polskiedrogi.