  • 1. Data: 2016-11-29 21:21:19
    Temat: Kto chce gpsa za zniżkę w oc? wykrakałem
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    właśnie czytam ze podobno są kraje gdzie w zamian za symboliczny
    "kaganiec" można otrzymać dużą zniżkę

    http://tvn24bis.pl/z-kraju,74/raport-ubezpieczeniowe
    go-funduszu-gwarancyjnego-o-polisach-oc,695819.html

    Przejdzie u nas? Czy Strzelimy focha i będziemy gderać jak emeryci w
    kolejce u lekarza?

    ToMasz

  • 2. Data: 2016-11-29 21:40:34
    Temat: Re: Kto chce gpsa za zniżkę w oc? wykrakałem
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 29 listopada 2016 21:21:21 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    > Przejdzie u nas? Czy Strzelimy focha i będziemy gderać jak emeryci w
    > kolejce u lekarza?

    W tym samym miesiącu kiedy to wejdzie pojawią się "cipy" poprawiające
    działanie takiego giepeesa, a za kolejny miesiąc-dwa ubezpieczyciel
    się kapnie co jest grane i wycofa się z pomysłu ;)

    L.

  • 3. Data: 2016-11-29 21:45:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ToMasz"

[...]

    ---
    My pogadamy, ale niejeden po prostu weźmie.

  • 4. Data: 2016-11-29 21:51:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wezme od razu. Tyle jezdze ze beda mi doplacali do paliwa zebym jezdzil wiecej.

  • 5. Data: 2016-11-29 22:13:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 listopada 2016 21:51:41 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Wezme od razu. Tyle jezdze ze beda mi doplacali do paliwa zebym jezdzil wiecej.

    Ja też wezmę. Nie przeszkadza mi że ubezpieczyciel dowie się gdzie i jak jeżdżę.

  • 6. Data: 2016-11-29 22:58:07
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >gdzie i jak
    ale to bedzie gdzie czy tylko jak - bez podania miasta i miejsca w ktorym
    lecisz 120 na 50 ?
    bo pewnie daloby sie tak zrobic zeby zapisywalo tylko limit na danej drodze
    i czy masz wiecej czy mniej.
    koniecznie trzeba podawac miejsce?

  • 7. Data: 2016-11-29 23:08:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiscie ze nie przeszkadza. To tylko jeden monitoring wiecej. Wyjezdzam z bramy i
    od razu pod kamere sie lapie. Na kazdym wiekszym skrzyzowaniu kolejne kamery. Kamery
    w autobusach i tramwaach. Wyjezdzam z miasta mam zrobione zdjecie. Do tego mozliwosc
    okreslenia gdzie mniej wiecej jestem jak mam przy sobie telefon. Bycie nie
    szpiegowanym juz sie skonczylo. Z drugiej strony jak wiem ze jestem szpiegowany to
    moge probowac sie zabezpieczyc jak bym chcial na przyklad napad na bank zrobic.

  • 8. Data: 2016-11-30 00:15:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 29 Nov 2016 13:13:39 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Ja też wezmę. Nie przeszkadza mi że ubezpieczyciel dowie się gdzie i jak jeżdżę.

    Swoją drogą ciekawe co takiego ubezpieczyciela najbardziej interesuje.

    Bo coś mi się wydaje że wcale nie to czy ktoś jeździ 120km/h przy szkołach,
    przedszkolach i szpitalach, a bardziej przebieg, ewentualnie ilość jazdy
    dziennie (przekładająca się na ilość parkowań).

  • 9. Data: 2016-11-30 01:08:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-29 o 22:58, abn140 pisze:
> [...]
    > lecisz 120 na 50 ?
    > bo pewnie daloby sie tak zrobic zeby zapisywalo tylko limit na danej drodze

    Trzeba.
    Bez tego nie wiadomo czy jadąc 120 jedziesz zgodnie z przepisami
    czy przekraczasz o 70km/h.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2016-11-30 08:14:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.11.2016 o 21:21, ToMasz pisze:
> [...]
    > "kaganiec" można otrzymać dużą zniżkę
    >
    > http://tvn24bis.pl/z-kraju,74/raport-ubezpieczeniowe
    go-funduszu-gwarancyjnego-o-polisach-oc,695819.html

    W link 4 już dają naviexperta z telemetrią - niby mówią, że _na_razie_
    nie wykorzystują danych do obliczania _konkretnej_ składki, ale kto ich
    tam wie - niby też za szkodę masz +10% a w praktyce +80. Ja na wszelki
    wypadek nie skorzystałem

    Shrek