  • Data: 2014-11-27 13:48:10
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Nov 2014, 6...@7...092847.invalid wrote:

    > Gotfryd Smolik news
    >
    > Jest, nie jest, ale stanowi co następuje:

    No i stanowi.
    Jak to przepis (a zobowiązani stosują się LUB NIE).
    Autor jednak o tym znaku nie wspomniał.
    Mowa więc była o dojeździe BEZ takiego znaku (za to z A-7).

    > "...stosuje się przed skrzyżowaniem

    No i co z tego, jak nie zastosowano?
    Już kiedyś pytałem - czy za taki numer (nowe oznakowanie lub nowa
    droga niezgodna z rozporządzeniami) można komuś dać mandat tudzież
    "forwardować" madat otrzymany przez kierującego - wyszło, że nie.
    A obowiązują te znaki które stoją, nie te które "powinny i mają
    prawo" stać.

    pzdr, Gotfryd