  • 31. Data: 2014-03-17 00:59:19
    Temat: Re: Który aparat, zakładając że ...
    Od: "KK" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2014-03-12 16:29, KK pisze:

> [...]
    > wymiarach ok. 1-30 cm.
    >
    > Z dotychczasowych doświadczeń szukam czegoś co koniecznie będzie
    > spełniało takie warunki:
    > 1. możliwość podłączenia stałego zasilania
    > 2. ustawiany czas samowyzwalacza od min. 2 sekund
    > 3. automatyczne przesyłanie fotek np. po WiFi na wskazany serwer
    > bez zabawy w ciągłe podpinanie kabli czy wyjmowanie karty.
    > 4. cena najlepiej do ok. 2000 zł, ale to nie jest sztywna granica
    >
    > Wiem, że być może wiele modeli spełnia te kryteria, ale chciałbym kupić
    > coś co ktoś już używa i jest zadowolony.

    Wyjątkowo pokraczne cudactwo. To już lepiej Lumia 1020.
    Pozostaje pytanie, jak wygodnie przesyłać pliki na PC.

    P.P.

    ale pewnie szybciej przez wifi na komputer podłączony do tej samej sieci.
    Lub przez kabel skoro ma mieć stałe zasilanie.
    Nie mam s4 zoom ale mam kompakt samsunga z wifi i w nim można synchronizację
    uruchomić jednym przyciskiem - wtedy uruchamia się
    na kompie program do backupu i zgrywa nowe zdjęcia. W s4 pewnie można
    doinstalować apkę która będzie zgrywać na wybrany serwer, może
    jakoś sortować zdjęcia itp. Zaletą takiego aparato-smartfona jest właśnie
    możliwość dostosowania go do swoich potrzeb. Oczywiście
    pod warunkiem że potrzebny soft jest dostępny albo umiemy go sobie sami
    napisać.
    pzdr
    Krzychu

  • 32. Data: 2014-03-17 09:48:11
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Wyjątkowo pokraczne cudactwo. To już lepiej Lumia 1020.
    >
    > Pozostaje pytanie, jak wygodnie przesyłać pliki na PC.
    >

    > P.P.

    Panowie , to sa chyba jakies zarty.

    sa gotowe rozwiazania dla kazdego aparatu chocby w postaci karty SD -wifi.
    robienie zdjec komorka to koszmar - zarowno pod wzgledem wygody , jakosci ,
    szybkosci.
    komplikowanie sobie zycia przy fotografowaniu komorka ze wzgledu na wifi , po to
    zeby nie uzywac aparatu fotograficznego , ktory tez moze miec wifi lub karte sd-wifi
    jest calkoicie pozbawione jakiegokolwiek , chocby najmniejszego sensu.
    Nie ma sensu komplikowania samego fotografowania , po to zeby byc moze usprawnic ( ?)
    czynnosci dookola fotografowania. Coz za usprawnienie - zamiast z wifi aparatu ,
    przeslac dane z wifi komorki ?

  • 33. Data: 2014-03-17 15:32:53
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-03-16 23:18, gajowy pisze:
    > Działa!
    >
    > mam i używam, wiem że nie podają tego ale działa - sprawdź
    >
    > g a j o w y

    Mógłbyś napisać, jak to zrobiłeś? U mnie nie działa, nie widzi aparatu.

    P.P.

  • 34. Data: 2014-03-17 17:14:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5326231c$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>,
    "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostradat.pl> wrote:

    > Działa!
    >
    > mam i używam, wiem że nie podają tego ale działa - sprawdź

    Czy kolega sie aby nie nazywa '666'?
    --
    TA

  • 35. Data: 2014-03-17 23:19:58
    Od: "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostradat.pl>

    Tutaj: możliwości i ograniczenia:

    http://www.pentaxforums.com/forums/53-pentax-dslr-ca
    mera-articles/37711-k100d-tips-tricks.html

    g a j o w y

    ======================

  • 36. Data: 2014-03-17 23:50:35
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-03-17 23:19, gajowy pisze:
    > Tutaj: możliwości i ograniczenia:
    >
    > http://www.pentaxforums.com/forums/53-pentax-dslr-ca
    mera-articles/37711-k100d-tips-tricks.html

    > g a j o w y

    No to się wyjaśniło: Although PENTAX REMOTE Assistant Version 1.0
    (Pentax Imaging - Software & Firmaware Updates) was not designed for the
    K100D, most of its functionality works fine (Version 3.0 doesn't work).

    Czy mógłbyś podesłać mi wersję 1?

    Poadrawiam,
    P.P.

  • 37. Data: 2014-03-18 00:47:12
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    Ściągnąłem. Działa, choć nie wszystkie opcje.
    Dzięki za info :-)

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 38. Data: 2014-03-18 19:00:44
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-03-18 00:47, Paweł Pawłowicz pisze:
    > Ściągnąłem. Działa, choć nie wszystkie opcje.
    > Dzięki za info :-)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł

    Trochę się pobawiłem. To działa jak samo chce. Po kilku zdjęciach wiesza
    się, potrafi nawet powiesić "kasetkę" tak, że nie pomaga wyłączenie
    wyłącznikiem i trzeba wyciągać baterie. Opcja wyzwalania migawki z
    komputera w ogóle nie działa. W sumie do niczego się toto nie nadaje.

    P.P.

  • 39. Data: 2014-03-19 03:33:55
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <532889cc$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>,
    Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl> wrote:

> [...]
    > wyłącznikiem i trzeba wyciągać baterie. Opcja wyzwalania migawki z
    > komputera w ogóle nie działa. W sumie do niczego się toto nie nadaje.

    Bo masz jaks bete.
    Wersja 3 dziala stabilnie.
    Tylko, ze trzeba miec k10d albo k20d
    --
    TA

  • 40. Data: 2014-03-19 12:37:29
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-03-19 03:33, T...@s...in.the.world pisze:

    > Bo masz jaks bete.
    > Wersja 3 dziala stabilnie.
    > Tylko, ze trzeba miec k10d albo k20d

    Zgoda. Ale ten wątek dotyczy K100D, żarliwie polecanego przez gajowego.
    A "kasetka" w ogóle nie reaguje na wersję 3.
    Przy okazji: wersja 1.0 to nie beta, to wersja do istD.

    P.P.