  • Data: 2023-08-27 19:54:44
    Temat: Re: Ktos to zrobil - podroz elektrykiem z UK do PL :D
    Od: K <...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/08/2023 11:34, nadir wrote:

    > A jakie są te nowoczesne elektryku, bo on nie ma 15-to letniego Leafa.
    > Zresztą gość wcale nie narzeka na samochód, tylko na infrastrukturę
    > ładowania, a to jednak coś innego.
    > No i 1700km w 15 godzin, to raczej pobożne życzenia, nie że się nie da,
    > ale to trzeba cały czas deptać, a wtedy nawet nowoczesny elektryk dużo
    > "spala" i trzeba go częściej ładować.

    Z Gdyni do Calais wyjezdzajac rano o 5-6 zajmuje mi ok 11.5h z przerwami
    na tankowanie, jedzenie, jakis spacer np z psem. Tu akurat wyjazd chyba
    chwile przed 5 rano z PL:

    https://ibb.co/BG7PxR7
    https://ibb.co/YBBWxFb

    tempomat zwykle na 150km/h ale bywa, ze i 230km/h chwilami jade jak
    sprzyjaja warunki.