  • 1. Data: 2005-04-28 16:48:41
    Temat: Ktos wie cos wiecej o awarii Polpaka w Trojmeiscie ?
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    Padl kolo 15:30 i lezy do teraz. TPSA nie zna przyblizonej godziny usuniecia
    awarii, mowi jedynie ze padl jeden z glownych routerow.
    Tak z ciekawosci - mam starego Polpaka. Czy nowe tez leza? Badz co badz sa
    obslugiwane przez inny sprzet.

    Maciej

  • 2. Data: 2005-04-28 19:16:06
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Maciej Przyboś napisał(a):
> [...]
    > awarii, mowi jedynie ze padl jeden z glownych routerow.
    > Tak z ciekawosci - mam starego Polpaka. Czy nowe tez leza? Badz co badz sa

    Jakie to szczęście, że pl.internet.komunikaty są tak blisko:
    M-ID: <P...@p...cst
    .tpsa.pl>

  • 3. Data: 2005-04-29 05:49:20
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > Jakie to szczęście, że pl.internet.komunikaty są tak blisko:
    Dlatego pytalem czy ktos wie cos wiecej, bo to ze awaria jest to widzialem
    (i czytalem na .komunikaty). Chcialem wiedzec kiedy ew. uda sie to naprawic.

    MAciej

  • 4. Data: 2005-04-29 21:05:32
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Maciej Przyboś napisał(a):

    > Dlatego pytalem czy ktos wie cos wiecej, bo to ze awaria jest to widzialem
    > (i czytalem na .komunikaty). Chcialem wiedzec kiedy ew. uda sie to naprawic.

    Nie dzwoniłeś do CST POLPAK? Myślę, że orientują się najbardziej z tu
    zgromadzonych. To nie boli. :)

  • 5. Data: 2005-04-30 05:28:34
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > Nie dzwoniłeś do CST POLPAK? Myślę, że orientują się najbardziej z tu
    > zgromadzonych. To nie boli. :)
    Dzwonilem, Pani powiedziala ze awarie usuna o 16:30 :((
    Pozniej mowila ze nie wie kiedy.

    Maciej

  • 6. Data: 2005-04-30 09:03:39
    Od: Mateusz Pronobis <s...@a...pl>

    Maciej Przyboś napisał(a):

    > Dzwonilem, Pani powiedziala ze awarie usuna o 16:30 :((
    > Pozniej mowila ze nie wie kiedy.
    >
    > Maciej

    Swieto jest nie zdziw sie jak Ci naprawia po 3 maja :\
    --
    Mateusz Pronobis

  • 7. Data: 2005-04-30 10:45:13
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > Swieto jest nie zdziw sie jak Ci naprawia po 3 maja :\
    Na szczescie lacze juz dziala, ale awaria nie dotyczyla tylko mnie.
    Padla wiekszosc Polpakow w trojmiescie i trwala kilka godzin.
    Bylem o tyle zaniepokojony ze to byla moja pierwsza tak dluga
    awaria Polpaka od 7 lat kiedy go mam.

    MAciej

  • 8. Data: 2005-04-30 16:20:56
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Maciej Przyboś" <m...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > usuniecia awarii, mowi jedynie ze padl jeden z glownych routerow.
    > Tak z ciekawosci - mam starego Polpaka. Czy nowe tez leza? Badz co badz

    Swoją drogą ciekaw jestem co to za awaria, że tak kluczowy router padł na
    kilka godzin. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to że ktoś tam wpadł z
    siekierą i go porąbał, bo redundantne supervisory, zasilacze, backupy
    konfiguracji, etc. to chyba jednak tam mają.
    ... a może nie ?

    --
    Z#

  • 9. Data: 2005-04-30 17:38:35
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

> [...]
    > siekierą i go porąbał, bo redundantne supervisory, zasilacze, backupy
    > konfiguracji, etc. to chyba jednak tam mają.
    Moze nie....

    Coc rozne przypadki chodza po ludziach. Mam w jednej firmie switcha
    Catalysta a na nim kilkanascie VLANow. Cos mu sie ostatnio pomylilo i
    wszystko padlo. Co ciekawe zrobiony kilka miesiecy wczesniej backup wogole
    nie chcial wstac (a wstawal na poczatku bo testowalem). Musialem wszystko
    recznie wspisywac.

    Maciej