  • 1. Data: 2005-04-25 20:24:09
    Temat: poczta.onet.pl czy cos jest nie tak ?
    Od: "Michal S." <s...@p...onet.pl>

    Cos sie stało czy jak, u mnie POLPAK 1Mb FR wchodzac
    poprzez IE i OE na poczta.onet.pl
    starasznie dlugo sie laczy.
    Trwa laczenie prosze czekac.... i tak jakis czas potem zaskakuje.

    Jak to u was wyglada ?

    Michał Sz.

  • 2. Data: 2005-04-25 23:05:18
    Temat: Re: poczta.onet.pl czy cos jest nie tak ?
    Od: "M@us3r" <m...@t...pl>

    1 polecam do poczty THE BAT 3 a
    2 poza tym przez niego ciągne poczte bez problemu

  • 3. Data: 2005-04-26 07:52:55
    Od: "Perła" <a...@...stopce>

    Użytkownik "Michal S." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprzez IE i OE na poczta.onet.pl
    > starasznie dlugo sie laczy.
    > Trwa laczenie prosze czekac.... i tak jakis czas potem zaskakuje.

    Często tak mam, ale tylko wieczorem. To chyba coś u nich.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła pearl5(malpa)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2005-04-27 14:07:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "M@us3r" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > 1 polecam do poczty THE BAT 3 a
    > 2 poza tym przez niego ciągne poczte bez problemu

    Pyt:
    Często wieczorem słabo świeca mi żarówki w domu, czy wy też macie ten problem?

    Odp:
    1. polecam zakupi żarówek Osram.
    2. moje żarówki świecą sie bez problemu.

  • 5. Data: 2005-04-27 21:09:51
    Od: "Michal S." <s...@p...onet.pl>

    Problem jest z moim proxy (squid)
    Ale to juz nie ta grupa.