  • 1. Data: 2005-04-25 11:27:01
    Temat: nieuczciwy rejestrator ?
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@n...spam-pl>

    Witam,

    Jeden z moich klientow dostal wlasnie takie cos zwykla poczta:
    http://progreso.pl/experimental/gero/gero.jpg
    http://progreso.pl/experimental/gero/gero1.jpg
    http://progreso.pl/experimental/gero/gero2.jpg
    http://progreso.pl/experimental/gero/gero3.jpg

    Calosc jest tak spreparowana, ze wyglada jakby to byla
    jakas nowa oferta NASKu. Oczywiscie nikt z firmy nie
    zyczyl sobie takiej oferty, a ceny sa identyczne jak w
    NASK. Troche to nieuczciwe praktyki, nie uwazacie ?
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    http://www.progreso.pl - hosting - 0801 307 301

  • 2. Data: 2005-04-25 12:06:06
    Temat: Re: nieuczciwy rejestrator ?
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@n...spam-pl>

    Witam,

    O prosze, hamstwo i bezczelnosc w najlepszym wydaniu!
    Nagranie rozmowy z ich infolinia (nie moje - chociaz mogloby sie
    tak wydawac ;) Posluchajcie jak kreca!

    http://www.progreso.pl/experimental/gero/022-4810988
    _Lerkins_Group.mp3

    Nieladnie. Poszlo do NASK.
    pozdr.

  • 3. Data: 2005-04-25 12:40:01
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Mon, 25 Apr 2005 14:06:06 +0200 I had a dream that Adam Szendzielorz
    <a...@n...spam-pl> wrote:
    >O prosze, hamstwo i bezczelnosc w najlepszym wydaniu!
    >Nagranie rozmowy z ich infolinia (nie moje - chociaz mogloby sie
> [...]

    Ale jaja... Ciekawe, czy ktoś da się na to nabrać... To jest wyłudzenie :(

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 4. Data: 2005-04-25 12:41:30
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Adam Szendzielorz <a...@n...spam-pl> wrote:
    > Calosc jest tak spreparowana, ze wyglada jakby to byla
    > jakas nowa oferta NASKu.

    Nie wygląda.

    > Oczywiscie nikt z firmy nie zyczyl sobie takiej oferty,

    Jak w 95% przypadków, nic nowego.

    > a ceny sa identyczne jak w NASK.

    No i?

    > Troche to nieuczciwe praktyki, nie uwazacie ?

    Próba nakłonienia klienta na zmianę rejestratora. Jak klient
    wypełni papiery i wyśle, to... śmierć frajerom. Czy to już
    jest nieuczciwa praktyka? Bo ja wiem? Nic nie ukrywają, jeśli
    dobrze widzę.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 5. Data: 2005-04-25 12:57:55
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@n...spam-pl>

    Piotr KUCHARSKI wrote:
    [...]
    > Próba nakłonienia klienta na zmianę rejestratora. Jak klient
    > wypełni papiery i wyśle, to... śmierć frajerom. Czy to już
    > jest nieuczciwa praktyka? Bo ja wiem? Nic nie ukrywają, jeśli
    > dobrze widzę.

    Posluchaj nagrania, zmienisz zdanie :-)
    pozdr.

  • 6. Data: 2005-04-25 13:29:40
    Od: Neas <n...@p...invalid>

    Adam Szendzielorz pisze:

    > Posluchaj nagrania, zmienisz zdanie :-)

    Fakt, kręcą strasznie. Z resztą nawet na tych skanach widać, że wyróżniają
    nagłówki o charakterze ogólnym, tudzież informacje o partnerstwie z
    NASK-iem, a nazwę firmy umieszczają napisaną znacznie mniejszą czcionką,
    tak, żeby nie rzucała się w oczy.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 7. Data: 2005-04-25 13:38:23
    Od: "asd" <a...@a...pl>

    Szkoda gadać bo takicho ofert jest coraz wiecej mój znajomy dostał oferte od
    firmy EUWEB dranie założyły domene com na jego nazwisko i żądają zapłaty.
    Twierdzą nawet ze podadzą go do Krajowego Rejestru Dłużników. Jek bym sie
    lepiej na hacku znał to bym ich pogonił wrrr

  • 8. Data: 2005-04-25 14:43:55
    Od: "Marek Panek" <mpanekNOSPAM!@lh.pl>

    > O prosze, hamstwo i bezczelnosc w najlepszym wydaniu!
    > Nagranie rozmowy z ich infolinia (nie moje - chociaz mogloby sie
> [...]

    O tym, że Lerkins wysyła śmieci pocztą podszywając sie pod NASK to wiadomo
    od dawna, jednak najbardziej zaintrygowały mnie wypowiedzi Pana X. Kłamstwa
    prosto w oczy - mam nadzieję, że NASK wysunie konsekwencje wobec w/w firmy
    oraz ci zaprzestaną tego procederu.

    --
    Marek Panek
    Light Hosting

  • 9. Data: 2005-04-25 15:00:25
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    > Posluchaj nagrania, zmienisz zdanie :-)

    Wysłuchałem, gość dzwoniący do tej firmy powtarza "bezczelne"
    (co być może nawet jest wg niego prawdą), a pracownik tej firmy
    się tłumaczy dość składnie. W dalszym ciągu nie widzę problemu.

    Ale jeśli gość widzi, to do UOKiK, niech ocenią, czy te działania
    są do zakwestionowania.

  • 10. Data: 2005-04-25 15:04:00
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:
    > Ale jeśli gość widzi, to do UOKiK, niech ocenią, czy te działania
    > są do zakwestionowania.

    Gwoli jasności: nie popieram ich działań; marketingowo, moim zdaniem,
    na dłuższą metę tracą; jeśli chcą przejąć jakiegoś klienta, to niech
    po prostu wyślą zwykłą ofertę, bez faktury pro forma i formularza do
    wypełnienia.