  • Data: 2014-04-23 01:45:35
    Temat: Re: Kuchenka indukcyjna i piekarnik
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> wrote in message
    news:lj6tsf$6cl$1@node1.news.atman.pl...

    > Jeśli mówimy o starej Amice z żeliwnymi kółkami zamiast ceramicznej płyty,
    > to ona ma tak:
    >
    > L1 - dwie płytki (1500+1000W)
    > L2 - dwie płytki (1500+1000W)
    > L3 - piekarnik (1500+500W)
    >
    > Neonówka pomarańczowa jest przypięta do L1, więc jeśli tej fazy brakuje to
    > płytki z L2 będą grzać, a neonówka nie będzie świecić, co może być mylące.
    >
    > Neonówka czerwona (piekarnika) jest oczywiście z L3.

    To jeszcze mi powiedz mistrzu co oznacza wykrzyknik na wyświetlaczu.
    Fazy jakiejś nie ma bo "korki" mamie w korytarzu wywaliło czy kuchnia
    się spitoliła? Zanim do niej pojadę chcę się przygotować na najgorsze ;-)
    W tym pdfie co znalazłem nic nie ma na temat wykrzyknika, pewnie jest
    pdf od innej kuchni Amica brzydal...