  • 1. Data: 2015-01-18 21:25:25
    Temat: Re: !!! Kupie instalacje gazowa !!!
    Od: h...@g...com

    W dniu sobota, 3 kwietnia 1999 10:00:00 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:
    > Kupie instalacje gazowa - Krakow lub okolice
    > Pzdr
    > j...@t...com.pl

    mam 4 letnia kompl z zbiornikiem i dokumentami cena kompl 550zŁ
    h...@g...com

  • 2. Data: 2015-01-18 21:40:06
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 18 Jan 2015 12:25:25 -0800 (PST), h...@g...com napisał(a):

    > W dniu sobota, 3 kwietnia 1999 10:00:00 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

    ROTFL

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2015-01-18 21:41:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    h...@g...com wrote:

    > W dniu sobota, 3 kwietnia 1999

    > h...@g...com

    pomijając, że przez 16 lat pewnie juz dawno kupił to teraz używanych sie
    nie montuje

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-01-19 08:29:04
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2015-01-18 o 21:25, h...@g...com pisze:

    > mam 4 letnia kompl z zbiornikiem i dokumentami cena kompl 550zŁ
    > h...@g...com

    Ale mózgu to nie masz...

  • 5. Data: 2015-01-19 10:02:05
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-01-18 21:25, h...@g...com wrote:

    > mam 4 letnia kompl z zbiornikiem i dokumentami cena kompl 550zŁ
    > h...@g...com

    W 1999 roku wezmiesz za nia spokojnie ze x2 tyle.

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2015-01-19 17:02:29
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2015-01-18 o 21:41, masti pisze:

    > pomijając, że przez 16 lat pewnie juz dawno kupił to teraz używanych sie
    > nie montuje

    Czemu się nie montuje? Dajmy na to ktoś założył instalacje a za miesiąc
    skasował auto, instalacja nie nadaje się do przełożenia?

  • 7. Data: 2015-01-19 17:23:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    depros wrote:

    > Czemu się nie montuje? Dajmy na to ktoś założył instalacje a za miesiąc
    > skasował auto, instalacja nie nadaje się do przełożenia?

    <http://moto.onet.pl/porady-ekspertow/uzywana-instal
    acja-lpg-czy-to-mozliwe/v1syv>
    "Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2005 roku
    wyraźnie mówi, że instalacja gazowa jest jednym z elementów w
    pojeździe, który bezwzględnie nie może podlegać ponownemu montażowi!
    Przepis absolutnie zabrania zakładania używanych instalacji LPG i tym
    samym wyklucza możliwość wprowadzenia właściwej adnotacji do dokumentów
    pojazdu."

  • 8. Data: 2015-01-19 17:40:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości

> [...]
    >Przepis absolutnie zabrania zakładania używanych instalacji LPG i tym
    >samym wyklucza możliwość wprowadzenia właściwej adnotacji do

    Tylko wiesz, praktika jebiut teoriu :-)

    Jak ma ten minister sprawdzic, ze elementy instalacji sa uzywane ?

    Na przegladzie spisywali pilnie numery z papierow, ale czy to dalej
    gdzies szlo i czy ktos to porownuje ...

    J.

  • 9. Data: 2015-01-19 17:41:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    lacja-lpg-czy-to-mozliwe/v1syv

    > Tylko wiesz, praktika jebiut teoriu :-)
    >
    > Jak ma ten minister sprawdzic, ze elementy instalacji sa uzywane ?

    możesz sobie nawet zainstalować powypadkowe pasy bezpieczeństwa. Twoje
    ryzyko.

  • 10. Data: 2015-01-20 21:52:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-19 o 17:41, masti pisze:

    > możesz sobie nawet zainstalować powypadkowe pasy bezpieczeństwa. Twoje
    > ryzyko.

    Jak kupujesz "nówkie sztukie 10 letnią mało śmiganą" z zagranicy
    to masz nie tylko powypadkowe pasy ale jeszcze brak poduszek
    powietrznych.
    No a ludzie kupują i chwalą że takie dobre i takie tanie.