  • 1. Data: 2011-03-04 10:39:32
    Temat: Re: Kupiłem dużego bandytę z ABS,przyjmuję gratulacje :)
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-03-04 18:19, bitri pisze:

    > Bitri,
    > Ogar 50 => Ogar => Etz 150 => Jawa 350TS => CBF 600NA => Bandit 1250 SA

    Gratulki, ciekawe co bedzie nastepne?

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 2. Data: 2011-03-04 13:49:33
    Od: " bitri" <b...@g...pl>

    Nówka z salonu 1250SA,ale rocznik 2009-tak więc silnik nie jest posmarowany
    na czarno,tylko ślicznie wyeksponowany.Kolor czarny.
    Cieszę się jak dziecko,marzenia się spełniają!
    Przepraszam że się chwalę trochę,ale mam czym...
    Tylko szybę wyższą dobawię,stelaże itd...i w drogę.

  • 3. Data: 2011-03-04 15:02:16
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik " bitri" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ogar 50 => Ogar =>

    Nie miało czasami być 205 => 200 ?

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2011-03-04 15:17:36
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 04 Mar 2011 11:39:32 +0100, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Gratulki, ciekawe co bedzie nastepne?

    Endurak ;-))

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 5. Data: 2011-03-04 16:43:29
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

> [...]
    > Przepraszam że się chwalę trochę,ale mam czym...
    > Tylko szybę wyższą dobawię,stelaże itd...i w drogę.

    Gratuluję zakupu! Aby do wiosny:)
    Czemu nie CBF 1000? Cena?

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 6. Data: 2011-03-04 17:19:05
    Od: Ryback <k...@y...com>

    On 4 Mar, 14:49, " bitri" <b...@g...pl> wrote:
    > N wka z salonu 1250SA,ale rocznik 2009-tak wi c silnik nie jest posmarowany
    > na czarno,tylko licznie wyeksponowany.Kolor czarny.
    > Ciesz si jak dziecko,marzenia si spe niaj !
    > Przepraszam e si chwal troch ,ale mam czym...
    > Tylko szyb wy sz dobawi ,stela e itd...i w drog .
    >
    > Bitri,
    > Ogar 50 => Ogar => Etz 150 => Jawa 350TS => CBF 600NA => Bandit 1250 SA
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Gratuluje rozmiaru BANDYTY !!!. Sam mam dużego :D

  • 7. Data: 2011-03-04 17:19:24
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    marcinu <z...@o...pl> napisał(a):

    > Gratuluję zakupu! Aby do wiosny:)
    > Czemu nie CBF 1000? Cena?

    CBF 1000 to równie zacny sprzęt,ale mój bandit kosztował 31499PLN...
    Tak więc cena zadecydowała,no i to że silnik nie jest czarny,poważnie.

  • 8. Data: 2011-03-04 17:41:50
    Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ryback" <k...@y...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...

    > Sam mam dużego :D

    no nie musisz sie tak chwalic przed wszystkimi :)))

    --
    Pozdr. Robert. T.
    ZR-7 00'