    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kupili pompę ciepła, która zrujnowała im życie: "Krzysztof już nie
    wróci do pełnej sprawności"
    Date: Fri, 16 Jun 2023 11:36:03 +0200

    > No zdecydowanie powinien. Przecież jak jest rozstrój zdrowia powyżej 7
    > dni, to prokurator obowiązkowo ściga (choć na wniosek).
    No właśnie, a takie rzeczy to powinno się z urzędu ścigać.

    > I to mnie właśnie ciekawi. Jak.
    Może podłączyli na 2 przewodach i 'geniusz' wpadł na pomysł aby
    zerować/mostkować na obudowę i wyzerował, do fazy :(
    Albo na 3 jak pisałeś tylko to PE jest nigdzie nie podłączone i de fakto
    jest na 2 podłączona i dalej jak wyżej napisałem.

    --
    Janusz