  • 11. Data: 2010-01-02 19:02:18
    Temat: Re: Kupno Subaru Impreza
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 02 sty 2010 o 17:06 GMT, Jurand napisał(a):

    > Trzy - Imprezy najczęściej kupowane są do wyżywania się na nich przez
    > młodych "rajdowców". Trafienie 10-letniej, nie zamęczonej sztuki, biorąc pod
    > uwagę niewielką podaż tych samochodów, nie jest najłatwiejszym zadaniem pod
    > słońcem.

    S3 z najmocniejsza wersja 1.8T tez raczej nie jest kupowana przez dziadka,
    tylko przez kogos to chce poszalec..., czyli identycznie jak subaru...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 12. Data: 2010-01-02 19:51:39
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 02 Jan 2010 16:21:50 +0100, mateoos napisał(a):

    > Sprawdziłem. Zresztą... sprawdź, ile kasy musi wydać na zawieszenie
    > posiadacz Audi z wielowahaczówką,

    Widzisz, do tego zmierzałem przez moje dwa poprzednie posty. Pitolisz od
    rzeczy a g**** widziałeś. A3/S3 nie ma wielowahacza, ale jak widze już Ci
    to Jurand wyklarował.
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 13. Data: 2010-01-02 20:22:40
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *mateoos* napisal(a) w news:hhnodk$1naj$1@news.mm.pl:
    > Sprawdziłem. Zresztą... sprawdź, ile kasy musi wydać na zawieszenie
    > posiadacz Audi z wielowahaczówką, a później zapytaj, ile na zawias wydaje
    > użytkownik Subaru.

    Jestem tym bardzo zainteresowany, mozesz zdradzic cos wiecej o kosztach
    serwisowania zawieszenia "wielowahaczowego" przedniego w A3?

    Pozdr

    PS. W minionym roku wymienilem kompletne zawieszenie w Passacie B5 przy
    wykorzystaniu oryginalow (Lemforder) czesci zamknely sie w niespelna
    1600pln... A biorac pod uwage ostatnie 100kkm tym autem ten komplet wytrzyma
    spokojnie kolejne 100kkm.

  • 14. Data: 2010-01-02 20:51:59
    Od: mateoos <m...@w...pl>

    > Tak, bo do Subaru zamienniki są zawsze najwyższej jakości. Taki ukłon
    > producentów zamienników w kierunku właścicieli tych samochodów.
    > Jak się produkuje część do Subaru na linii produkcyjnej, to jest 3-krotnie
    > ostrzejsza kontrola jakości.

    A po co wymieniać niezniszczalny wahacz? ;) Tulejki to rozumiem. 50 zł
    za sztukę, są dwie z przodu i dwie z tyłu.

    > Jasne, za to jak się zepsuje, to będziesz ją mógł zepchnąć do Wisły. Będzie
    > taniej, niż to naprawiać.

    Aaa, tam, panie, to tylko plotka. Miałem, jeździłem, do bogatych nie
    należę, a byłem w stanie kupować oryginały i serwisować się w ASO.

  • 15. Data: 2010-01-02 20:57:08
    Od: mateoos <m...@w...pl>

    > Jasne, kaprysy srysy. Impreza turbo z LPG - proszę Cię...

    Haha! Nigdzie nie napisałem, że miałem wersję GT - miałem GL'a, czyli
    wersję wolnossącą /115KM/.

    Co złego widzisz w Imprezie turbo z LPG? Jeżdżą w Polsce takie
    samochody, jeżdżą też modele Legacy i Forester na gazie. Jeśli
    instalator ogarnia temat bokserów i jednostek doładowanych /a jest
    takich niewielu/, to wszystko gra.

    A co do kaprysów... jeden kupuje nówkę z salonu w kredycie na 20 lat i
    zamyka dzieci, żeby pilnowały na parkingu, drugi kupuje co dwa lata
    kolejnego Poloneza, trzeci co pięć lat zmienia żonę, a czwarty skacze z
    marki na markę, bo tak lubi i jest to jego pasja.

  • 16. Data: 2010-01-02 20:59:52
    Od: mateoos <m...@w...pl>

    > Widzisz, do tego zmierzałem przez moje dwa poprzednie posty. Pitolisz od
    > rzeczy a g**** widziałeś. A3/S3 nie ma wielowahacza, ale jak widze już Ci
    > to Jurand wyklarował.

    No to dałem się złapać... sądziłem, że A3 ma to samo, co A4.

    To jest powód, żeby się tak napinać?

  • 17. Data: 2010-01-02 21:03:39
    Od: mateoos <m...@w...pl>

    > Jestem tym bardzo zainteresowany, mozesz zdradzic cos wiecej o kosztach
    > serwisowania zawieszenia "wielowahaczowego" przedniego w A3?

    Swoje zdanie opieram na podstawie lektury forów użytkowników Audi A4
    oraz wypowiedzi kilku mechaników. Skoro A3 ma inny zawias niż A4, to nie
    pozostaje mi nic innego, jak przyznać się do błędu i stwierdzić, że na
    temat zawieszenia w A3 nic nie wiem.

> [...]
    > wykorzystaniu oryginalow (Lemforder) czesci zamknely sie w niespelna
    > 1600pln... A biorac pod uwage ostatnie 100kkm tym autem ten komplet

    Na Lemforderach pewnie wytrzyma. Na zestawie za 400 zł z allegro pewnie nie.

  • 18. Data: 2010-01-02 21:24:15
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *mateoos* napisal(a) w news:hho8u1$1cgq$1@news.mm.pl:
> [...]
    > wypowiedzi kilku mechaników. Skoro A3 ma inny zawias niż A4, to nie
    > pozostaje mi nic innego, jak przyznać się do błędu i stwierdzić, że na

    Widze ze sie zgadzamy

    > Na Lemforderach pewnie wytrzyma. Na zestawie za 400 zł z allegro pewnie
    > nie.

    Wszystkie, czyli 2 wahacze do A3/Golfa to pewnie okolice tych 400 pln nawet
    w przypadku Lemfordra :)

    Pozdr

  • 19. Data: 2010-01-02 22:26:49
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "mateoos" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A po co wymieniać niezniszczalny wahacz? ;) Tulejki to rozumiem. 50 zł za
    > sztukę, są dwie z przodu i dwie z tyłu.

    Nie ma czegoś takiego jak "niezniszczalny wahacz".

    > Aaa, tam, panie, to tylko plotka. Miałem, jeździłem, do bogatych nie
    > należę, a byłem w stanie kupować oryginały i serwisować się w ASO.

    Do czasu. Widocznie za krótko ją miałeś.

    Jurand.

  • 20. Data: 2010-01-02 22:27:21
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Haha! Nigdzie nie napisałem, że miałem wersję GT - miałem GL'a, czyli
    > wersję wolnossącą /115KM/.

    Łeeee fuuu i Ty to porównujesz do S3????

    Jurand.