  • 71. Data: 2019-11-02 04:07:04
    Temat: Re: Kupno elektryka
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-11-2019 o 15:17, RadoslawF pisze:

    > I o ile z zakazem dotyczącym automatów nie dyskutuje to z elektrycznymi
    > już owszem.

    Widziałeś elektryczny bez automatu?

  • 72. Data: 2019-11-02 10:31:28
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-02 04:07, Cavallino wrote:

    > Widziałeś elektryczny bez automatu?

    A co to jest automat?

  • 73. Data: 2019-11-02 21:22:56
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-02 o 04:07, Cavallino pisze:

    > Widziałeś elektryczny bez automatu?

    Nie widziałem elektrycznego z automatyczną skrzynia jak w spalinowym.
    Padasz w jakich jest czy będziesz jak z tym holowaniem na całej
    trasie wycofywał się chyłkiem?

    Pozdrawiam

  • 74. Data: 2019-11-02 21:42:10
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-02 o 04:05, Cavallino pisze:

    > Mylisz "można" z "da się".
    > Na podobnej zasadzie da się jeździć dieslem na oleju roślinnym.
    >
    > Ale skutków pewnie na siebie nie weźmiesz, za to będziesz się darł
    > wniebogłosy, że wszelkie rozumy pojadłeś i wiesz lepiej niż producent
    > samochodu.
    >
    > EOD - bo dyskusja z jełopem Twojego pokroju jest całkowicie zbędna.

    Ty jełopie nie prowadzisz dyskusji. Ty rzucasz bezmyślne hasełka
    z których się potem rakiem wycofujesz z tekstem że to dotyczyło
    czegoś innego. Jak z tym holowaniem przez całą trasę.

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2019-11-02 21:45:13
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-01 o 19:08, Shrek pisze:

> [...]
    > "nowym" samochodem - da się? No da. Twoje problemy to twoja sprawa, nie
    > moja.

    > To trudno jak nie do przeskoczenia, to trzeba brać od innego. Choć
    > przychodzi mi do głowy taki pomysł, że skoro generalnie pieniądze biorą
    > się z dziury w ścianie, to można je wybrać w lokalnej dziurze pomijając
    > podróż z workiem monet. No chyba że ktoś ma problem w tym, że pieniądze
    > ma w kieszeni i z jakiś powodów nie może ich przetransferować do dziury
    > w ścianie - na przykład są nie do końca czyste, jest wyjątkowym

    Nie trzeba brać od innego. Wystarczy pojechać z gotówką.
    Przetestowane przez ostatnie kilka tysięcy lat. Działa.
    Ale niektórzy doradzą szukać innego sprzedającego, i dołożą do
    tego swoją pseudofilozofię. :-)

    Pozdrawiam

  • 76. Data: 2019-11-02 21:56:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2019 o 21:45, RadoslawF pisze:

    > Nie trzeba brać od innego. Wystarczy pojechać z gotówką.

    No to jedź. Nikt ci nie broni. Tylko nie uzasadniaj tym tego, że niby
    trzeba na dwa samochody jechać. Nie trzeba i można normalnie - pociągiem
    na przykład.

    > Przetestowane przez ostatnie kilka tysięcy lat. Działa.

    Śmiem wątplic. Pewnym problem było to, że auta pojawiły się stosunkowo
    niedawno.

    > Ale niektórzy doradzą szukać innego sprzedającego, i dołożą do
    > tego swoją pseudofilozofię.  :-)

    To nie ja uzasadniam holowanie elektryka, bo i tak trzeba jechać drugim
    wozem swoim nieogranięciem w kwestii obsługi bankomatu.

    --
    Shrek

  • 77. Data: 2019-11-03 09:02:59
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 02.11.2019 o 21:42, RadoslawF pisze:

    > Ty jełopie nie prowadzisz dyskusji. Ty rzucasz bezmyślne hasełka
    > z których się potem rakiem wycofujesz z tekstem że to dotyczyło
    > czegoś innego. Jak z tym holowaniem przez całą trasę.

    no dobra, te pierwsze powiedzmy 50km przejedzie o własnych siłach i
    teraz pytanie za 100pkt- ile wzrośnie zasięg elektryka po kilometrowym
    (nie chodzi dosłownie o kilometr tylko o skalę) ładowaniu?

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 78. Data: 2019-11-03 09:12:47
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Nie trzeba brać od innego. Wystarczy pojechać z gotówką.
    > Przetestowane przez ostatnie kilka tysięcy lat. Działa.
    > Ale niektórzy doradzą szukać innego sprzedającego, i dołożą do
    > tego swoją pseudofilozofię.  :-)

    można "ograbić" bankomat, ale utrudniają to- w euronecie ostatnio
    wypłacałem max po 2000... kiedyś działały szybciej, nie wyświetlały
    reklam i dawały po 3900... przy wypłacie kilkudziesięciu tys robi się
    kolejka za nami;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 79. Data: 2019-11-03 16:19:52
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-02 o 21:56, Shrek pisze:

    > No to jedź. Nikt ci nie broni. Tylko nie uzasadniaj tym tego, że niby
    > trzeba na dwa samochody jechać. Nie trzeba i można normalnie - pociągiem
    > na przykład.

    Z agregatem do ładowania na plecach. Takie propozycje też padały.

    > Śmiem wątplic. Pewnym problem było to, że auta pojawiły się stosunkowo
    > niedawno.

    Ale metody płatności nie.

    > To nie ja uzasadniam holowanie elektryka, bo i tak trzeba jechać drugim
    > wozem swoim nieogranięciem w kwestii obsługi bankomatu.

    Nie trzeba ale z kilku przyczyn jest wygodne.

    Pozdrawiam

  • 80. Data: 2019-11-03 16:21:24
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-03 o 09:12, tck pisze:

> [...]
    > wypłacałem max po 2000... kiedyś działały szybciej, nie wyświetlały
    > reklam i dawały po 3900... przy wypłacie kilkudziesięciu tys robi się

    Szczęściarz.
    Czytałem opis geniusza który chciał zastosować tę metodę.
    Bardzo był rozczarowany że pieniędzy nie wypłacił.

    pozdrawiam