  • 1. Data: 2013-05-29 21:30:55
    Temat: Kupno motocykla a URZAD SKARBOWY
    Od: RaQ <refikon@_NOSPAM_interia.eu>

    Witam!
    Zakupiłem motor za 500 zł i mam zamiar go od razu sprzedać, czy muszę iść
    do urzędu skarbowego i wypełnić PCC3?
    Pozdrawiam
    R.

  • 2. Data: 2013-05-29 21:36:19
    Temat: Re: Kupno motocykla a URZAD SKARBOWY
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-05-29 21:30, RaQ pisze:
    > Witam!
    > Zakupiłem motor za 500 zł i mam zamiar go od razu sprzedać, czy muszę
    > iść do urzędu skarbowego i wypełnić PCC3?
    > Pozdrawiam

    Transakcje do 1000 pln sa zwolnione z tego obowiazku.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2013-05-29 23:11:52
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Transakcje do 1000 pln sa zwolnione z tego obowiazku.

    Niestety nie bedzie zwolniona z rozliczenia w PIT.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 4. Data: 2013-05-29 23:18:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-05-29 23:11, Jacot pisze:

    > Niestety nie bedzie zwolniona z rozliczenia w PIT.

    to inna bajka i nie o to pytano.

  • 5. Data: 2013-06-06 17:42:07
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Transakcje do 1000 pln sa zwolnione z tego obowiazku.

    wczorajsza odpowiedź pani z US apropo auta, "do 1997 roku prod. u nas
    normalnie jest naliczany podatek", możliwe że teraz mimo "czynnego żalu"
    dostanę mandat

  • 6. Data: 2013-06-06 20:47:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 06 Jun 2013 17:42:07 +0200 osobnik zwany maverik
    napisał:

> [...]
    >
    > wczorajsza odpowiedź pani z US apropo auta, "do 1997 roku prod. u nas
    > normalnie jest naliczany podatek", możliwe że teraz mimo "czynnego żalu"

    pani to może sobie mówić. A w zasadzie nie może bo wypowiada się jako
    urzędnik. PCC to *deklaracja* więc urzędnik nie ma prawa żądać jej zmiany
    bo byłoby to zmuszenie podatnika do poświadczenia nieprawdy. PCC się
    składa, badź nie do 1000zł, a jak sie urzędowi nie podoba to musi wydać
    decyzję administracyjną, którą musi Ci dostarczyć informując o prawie do
    odwołania. Nic na gębę. Muszą przyjąć to co napisałeś i już. jeśli
    odmawiają to niech to napiszą. Jeśli nie chcą to pisać od razu skargę/
    zażalenie. Ciekaw jestem kiedy ktoś ich w końcu pogoni za te próby
    nielegalnych nacisków

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 7. Data: 2013-06-06 20:57:37
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

> [...]
    > odmawiają to niech to napiszą. Jeśli nie chcą to pisać od razu skargę/
    > zażalenie. Ciekaw jestem kiedy ktoś ich w końcu pogoni za te próby

    walka z US nie jest opłacalna, więc ja po prostu zapłacę

  • 8. Data: 2013-06-06 21:08:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 06 Jun 2013 20:57:37 +0200 osobnik zwany maverik
    napisał:

    > walka z US nie jest opłacalna, więc ja po prostu zapłacę

    tą metodą zawsze będziemy jęczeć, że nas dymają

  • 9. Data: 2013-06-06 22:04:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-06-06 20:47, masti pisze:

> [...]
    > urzędnik. PCC to *deklaracja* więc urzędnik nie ma prawa żądać jej zmiany
    > bo byłoby to zmuszenie podatnika do poświadczenia nieprawdy. PCC się

    Teraz to sobie mozna zlozyc PCC przez net i miec to w dupie.

  • 10. Data: 2013-06-06 22:06:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-06-06 17:42, maverik pisze:

> [...]
    >
    > wczorajsza odpowiedź pani z US apropo auta, "do 1997 roku prod. u nas
    > normalnie jest naliczany podatek", możliwe że teraz mimo "czynnego żalu"

    Dajesz sie dymac. PCC to deklaracja podatkowa od czynnosci
    cywilno-prawnych czyli, oficjalnie, od kazdej transakcji o wartsoci
    ponad 1000 pln. Gdybym kupil pojazd o wartosci (na umowie) nizszej, to
    nawet bym sie do US nie fatygowal.