    From: Yakhub <a...@a...aa>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupowanie auta suuper używanego.
    Date: Mon, 26 Mar 2018 09:50:21 +0200

    Dnia Wed, 21 Mar 2018 01:16:55 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > Rdzewieje ale podobno silniki nie do zajechania.

    I, jak się później okazało, pojazd który kupiłeś miał sprawny silnik, i był
    zardzewiały - sprawdziło się.

    > To że akumlator był słaby

    150zł

    > i trzeba było zrobić kalibracje komputera od LPG

    50zł

    > Natomiast jak ktoś jeździ z TRZEMA rodzajami opon w samochodzie to nie wiem
    > jak to skomentować.

    Czyli wynika z tego, że masz 2 takie same opony. Czyli musisz dokupić tylko
    2 (żeby na każdej osi były takie same.

    2x150zł = 300zł

    > od razu pojechałem hamulce wymieniać.

    500zł?

    Razem ok. 1000zł.

    Czyli akumulator, opony, hamulce, kalibracja. Przecież właściwie to samo
    musiałbyś zrobić w aucie 4-5 letnim. Nawet, gdyby to było twoje własne
    auto, które masz od nowości.

    Kupiłeś nastoletnie auto, w którym były uszkodzone (a właściwie zużyte)
    elementy eksploatacyjne. Nie jest to ani dziwne, ani oburzające. I naprawdę
    nie wiem, do kogo masz pretensje.

    --
    Yakhub