    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupujcie kamery
    Date: Wed, 7 Nov 2018 21:21:14 +0100

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 6 listopada 2018 11:10:02 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Ja bym dodal wyslanie na badania psychiatryczne i probe zabojstwa.
    >Ale ja nienormalny jestem...

    Podalem wersje łagodna, zeby mozna bylo porownac wyrok ktory zapadl, i
    takie IMHO minimum ktore powinno wyjsc.
    Wiekszy by nie dziwil.

    Proba zabojstwa ... no nie, załozmy ze zabic nie chcial. Wiec nie
    mozna oskarzyc.

    Ostatnio przy jakiejs okazji padlo "narazenie na bezposrednie ryzyko
    utraty zycia lub zdrowia", oraz "sprowadzenie zagrozenia katastrofa w
    wielkich rozmiarach".

    To pierwsze to ciekaw jestem czy ma oparcie w kodeksie ...

    J.