    From: kk <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupujcie kamery
    Date: Fri, 9 Nov 2018 15:09:47 +0100

    W dniu 2018-11-07 o 13:17, Kris pisze:
> [...]
    TVN czy Faktu rosnie

    > On jak on. Promowanie idioty w telewizji niepotrzebne i np mnie mało ten idiota
    interesuje.
    > Ale jak najbardziej tv powinna się zając działaniami sądu w tym przypadku
    > Bo wg mnie ten idiota z terenówki nie powinien już mieć możliwości legalnego
    siadania za kierownice do końca swoich dni.

    Ale to musiałbyś go w więzieniu osadzić bo inaczej będzie mógł wsiąść
    choćby mu wszyscy na świecie zakazali.

    > Córka mojego kolegi niecały rok temu prawko zdała, niedoświadczony kierowca na łuku
    widząc nadjeżdżające z naprzeciwka auto zrobiła zbyt gwałtowny manewr i dachowała,
    drugie auto niegroźnie wjechało do rowu unikając kolizji.
    > Na szczęście nikomu nic się nie stało ale policjant jak przybył na miejsce to
    wlepił jej 500zł mandatu i zabrał prawko za niedostosowanie prędkości do warunków
    panujących na drodze.
    > A idiota z terenówki prawko ma.

    Ale to z naprzeciwka prawidłowo jechało czy nie?