    From: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Kurier od Virgin Mabile
    Date: Fri, 6 Jan 2017 10:52:47 +0100

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Trybun
    naskrobał(a):

    > Robił ktoś online rejestrację karty w VM? Konkretnie chodzi mi o czas
    > oczekiwania na kuriera. Tydzień temu rejestrowałem się na ich stronie, a
    > kuriera nadal nie widać.

    Ja przenosiłem zarejestrowaną kartę z T-mobile do Virgin. Ichnia karta
    przyszła po około tygodniu, kurierowi trzeba było podpisać zgodę, po kilku
    dniach przyszedł sms że papiery dotarły i zaczęli migrację. I później
    termin migracji. Jeśli twój przypadek jest taki sam to wydaj wszystkie
    pieniądze jakie masz na karcie bo przepadną, mi tak "wcięło" dwie dychy. Po
    migracji miałem pięć złotych od dziewicy.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Misie powróciły do domu.