  • 1. Data: 2017-01-06 09:39:14
    Temat: Kurier od Virgin Mabile
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Robił ktoś online rejestrację karty w VM? Konkretnie chodzi mi o czas
    oczekiwania na kuriera. Tydzień temu rejestrowałem się na ich stronie, a
    kuriera nadal nie widać.

  • 2. Data: 2017-01-06 10:23:28
    Temat: Re: Kurier od Virgin Mabile
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 06.01.2017 o 09:39, Trybun pisze:

    > Robił ktoś online rejestrację karty w VM? Konkretnie chodzi mi o czas
    > oczekiwania na kuriera. Tydzień temu rejestrowałem się na ich stronie, a
    > kuriera nadal nie widać.

    Rejestrowałem on-line i żadnego kuriera nie miałem, jak kupowałeś kartę
    to żeby aktywować musiałeś dać dowód i to im wystarczyło. Przynajmniej u
    mnie i u żony, ogólnie 3 numery (2x tek + tablet).

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 3. Data: 2017-01-06 10:37:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Chris"

> [...]

    to żeby aktywować musiałeś dać dowód i to im wystarczyło. Przynajmniej u
    mnie i u żony, ogólnie 3 numery (2x tek + tablet).
    ---
    Przecież to zależy od tego, gdzie kupował.

  • 4. Data: 2017-01-06 10:52:47
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Trybun
    naskrobał(a):

    > Robił ktoś online rejestrację karty w VM? Konkretnie chodzi mi o czas
    > oczekiwania na kuriera. Tydzień temu rejestrowałem się na ich stronie, a
    > kuriera nadal nie widać.

    Ja przenosiłem zarejestrowaną kartę z T-mobile do Virgin. Ichnia karta
    przyszła po około tygodniu, kurierowi trzeba było podpisać zgodę, po kilku
    dniach przyszedł sms że papiery dotarły i zaczęli migrację. I później
    termin migracji. Jeśli twój przypadek jest taki sam to wydaj wszystkie
    pieniądze jakie masz na karcie bo przepadną, mi tak "wcięło" dwie dychy. Po
    migracji miałem pięć złotych od dziewicy.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Misie powróciły do domu.

  • 5. Data: 2017-01-06 11:16:20
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-01-06 o 09:39, Trybun pisze:

    > Robił ktoś online rejestrację karty w VM? Konkretnie chodzi mi o czas
    > oczekiwania na kuriera. Tydzień temu rejestrowałem się na ich stronie, a
    > kuriera nadal nie widać.

    Ja, ale obyło się bez kurierów. Przenosiłem numer do VM i potwierdziłem
    mailowo, że dane z przenosin są danymi rejestracyjnymi i wystarczyło.

  • 6. Data: 2017-01-06 11:29:27
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    > Robił ktoś online rejestrację karty w VM? Konkretnie chodzi mi o czas
    > oczekiwania na kuriera. Tydzień temu rejestrowałem się na ich stronie, a
    > kuriera nadal nie widać.

    Ja czekałem ponad tydzień, w końcu ich olałem i starter za 5PLN
    wylądował w koszu.
    pzdr
    Adam

  • 7. Data: 2017-01-06 15:12:29
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 06.01.2017 o 10:37, re pisze:

> [...]
    > mnie i u żony, ogólnie 3 numery (2x tek + tablet).
    > ---
    > Przecież to zależy od tego, gdzie kupował.

    To świeć nas i podaj to gdzie.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 8. Data: 2017-01-06 19:12:03
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-01-06 o 10:23, Chris pisze:

    > Rejestrowałem on-line i żadnego kuriera nie miałem, jak kupowałeś
    > kartę to żeby aktywować musiałeś dać dowód i to im wystarczyło.
    > Przynajmniej u mnie i u żony, ogólnie 3 numery (2x tek + tablet).

    Ja kupiłem swoją w czasie gdy rejestracja przy zakupie nie była jeszcze
    konieczna.

  • 9. Data: 2017-01-06 19:12:29
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-01-06 o 10:52, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    > pieniądze jakie masz na karcie bo przepadną, mi tak "wcięło" dwie dychy. Po
    > migracji miałem pięć złotych od dziewicy.

    Nie, mój przypadek jest trochę inny. Chodzi o gołą rejestracje karty SIM
    sieci VM zakupionej jako starter.

    A tak nawiasem - kto Ci pożarł te dwie dychy, VM czy T-m?

  • 10. Data: 2017-01-06 19:13:01
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-01-06 o 11:16, PlaMa pisze:

    > Ja, ale obyło się bez kurierów. Przenosiłem numer do VM i
    > potwierdziłem mailowo, że dane z przenosin są danymi rejestracyjnymi i
    > wystarczyło.

    W moim przypadku bez kuriera się nie obejdzie..