  • 1. Data: 2012-04-06 20:31:03
    Temat: Kuuuurde- poltora miesiaca odwyku 2oo
    Od: Glub <g...@g...com>

    Dzizas i to akurat teraz zdarzylo mi sie ostre zapalenie wyrostka.

    Co najmniej poltora miesiaca bez dwoch kolek. Wrotka nie wrotka...
    Ale ciezko bedzie wytrzymac.

    --
    Glub
    przero?ni?ta wrotka SW-T400

  • 2. Data: 2012-04-06 21:11:57
    Temat: Re: Kuuuurde- poltora miesiaca odwyku 2oo
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-06 20:31, Glub pisze:
    > Dzizas i to akurat teraz zdarzylo mi sie ostre zapalenie wyrostka.
    >
    > Co najmniej poltora miesiaca bez dwoch kolek.

    Bo co ? Wyciecie wyrostka to teraz 3 dni szpitala i 4 szwy. Mozna
    jezdzic motocyklem bez bolu w 2-3 tygodnie po wyjsciu ze szpitala.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-04-06 23:01:48
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-04-06 20:31, Glub pisze:
    > Dzizas i to akurat teraz zdarzylo mi sie ostre zapalenie wyrostka.
    >
    > Co najmniej poltora miesiaca bez dwoch kolek. Wrotka nie wrotka... Ale
    > ciezko bedzie wytrzymac.

    Wolałbyś glebnąć i sobie coś bardziej popsuć ? Wytrzymasz.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2012-04-07 18:52:11
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Fri, 06 Apr 2012 21:11:57 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Bo co ? Wyciecie wyrostka to teraz 3 dni szpitala i 4 szwy.

    Fakt. Po 3 dniach wypuscili mnie.
    Lecz L4 dali na miesiac.
    > Mozna jezdzic motocyklem bez bolu w 2-3 tygodnie po wyjsciu ze
    szpitala.

    Miales wyciety wyrostek?
    Lekarz powiedzial ze powloki brzuszne zrastaja sie 2-3 miesiace.
    A na wrotke moge wrocic dopiero poltora miecha po ciachaniu.

    On Fri, 06 Apr 2012 23:01:48 +0200, Magic <m...@w...pl>
    wr

    > Wolałbyś glebnąć i sobie coś bardziej popsuć ? Wytrzymasz.

    Niegdy w zyciu. Wiem ze wytrzymam

    --
    Glub
    przero?ni?ta wrotka SW-T400

  • 5. Data: 2012-04-07 18:58:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-07 18:52, Glub pisze:

    > Miales wyciety wyrostek?
    > Lekarz powiedzial ze powloki brzuszne zrastaja sie 2-3 miesiace.
    > A na wrotke moge wrocic dopiero poltora miecha po ciachaniu.

    Mailem zapalenie otrzewnej i 34 szwy na brzuchu. Jezdzilem po miesiacu
    od wyjscia ze szpitala.

  • 6. Data: 2012-04-07 19:37:52
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Sat, 07 Apr 2012 18:58:51 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Mailem zapalenie otrzewnej i 34 szwy na brzuchu. Jezdzilem po
    miesiacu
    > od wyjscia ze szpitala.

    Bo tyś jest Hardkor....

    --
    Glub
    przero?ni?ta wrotka SW-T400

  • 7. Data: 2012-04-07 19:44:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-07 19:37, Glub pisze:

    > miesiacu
    >
    > Bo tyś jest Hardkor....

    Czemu ? Bylo lato, jezdzic sie chcialo, czlowiek byl mlody to i bolalo
    jakos mniej.

  • 8. Data: 2012-04-07 20:11:45
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Sat, 07 Apr 2012 19:44:52 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Czemu ? Bylo lato, jezdzic sie chcialo, czlowiek byl mlody to i
    bolalo jakos mniej.

    To troche wyjasnia.
    Mnie po operacji nakurwia tak ze ketonal. Paracetamol to za
    malo.Tramal mi zakazali...
    Pas nerkowy znalazl inne zastosowanie:-)

    --
    Glub
    przero?ni?ta wrotka SW-T400

  • 9. Data: 2012-04-13 11:00:54
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2012-04-07 18:58, Kuczu pisze:

    > Mailem zapalenie otrzewnej i 34 szwy na brzuchu. Jezdzilem po miesiacu
    > od wyjscia ze szpitala.

    Miałem złamana nogę,jeździłem po godzinie od zdjęcia gipsu.
    Ledwo dokuśtykałem do garażu,ciężko było tylko zdjąć z centralki;)

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 10. Data: 2012-04-13 16:50:09
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-04-07 18:52, Glub pisze:

    > Miales wyciety wyrostek?
    > Lekarz powiedzial ze powloki brzuszne zrastaja sie 2-3 miesiace.
    > A na wrotke moge wrocic dopiero poltora miecha po ciachaniu.

    Tak a kości zrastają się rok. Ale po operacji i złamaniu tydzień po
    wyjęciu drutów ze stopy już byłem w siodle. Z drutami 2 tyg po wypadku z
    gipsem na nodze jeździłem samochodem. Jedno to to co mówi lekarz a
    drugie to co ty będziesz robił. IMHO dwie zupełnie odrębne rzeczy...

    Rafał