  • Data: 2020-03-31 23:52:49
    Temat: Re: Kwarantanna 3
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2020 o 22:12, RadoslawF pisze:

    > Zamów, opisz i się razem pośmiejemy.

    Do paczkomatu czy do domu? Bo jeszcze obie formy u mnie sprawnie
    funkcjonują, paczkomaty wręcz przepełnione, dostałem nawet ponaglenie
    żeby szybko opróżnić skrytkę, bo inni czekają.
    Jak będzie za tydzień, dwa to nie wiem, ale ja się zabezpieczyłem na
    wypadek kwarantanny.

    > Znajomy którego dopadła kwarantanna zamówił artykuły
    > spożywcze w miejscowym sklepie który dowozi.
    > Pierwszy wolny termin dostawy był za półtora tygodnia.

    I co ja mam na to poradzić?

    > Miejsce, duże miasto wojewódzkie na zachodzie polski.

    To, że duże i na zachodzie, to o niczym nie świadczy.
    Zacząłbym od pierwszej lepszej korporacji taxi czy innego ubera. W
    czasach przed koronowirusowych korzystałem kilka razy z zakupów przez
    taryfiarza. Skoro flaszkę i kolę dało się po 22:00 załatwić, to z
    chlebem, kaszą czy mlekiem teraz też nie powinno być problemu.
    Mimo, że ludzi na ulicach mniej, to jeszcze dziś do południa samochody
    na postojach taxi stały, mało bo mało ale są. Ludzi może niechętnie
    wożą, ale zakupy czemu nie? Jakoś specjalnie się tym nie interesowałem.