  • Data: 2018-03-20 03:56:01
    Temat: Re: LED nixie
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:8bbf7aynx6qq.1cy8ysinfm07j$.dlg@40tude.net...
    > Ale takie rzeczy to tylko w sprzecie "popularnym", gdzie wrazenie
    > estetyczne u klienta ma znaczenie.

    Byle chłamu płacący nie weźmie, każe spieporzać i do innego pójdzie.

    > Przy innych moze byc wazniejsze ze te 7-seg lepiej czytelne niz nixie.

    Pewnie tak. Mnie natomiast zastanawia, czemu, 7-segmentowe, w jakiej bym
    formie widział (z nielicznymi tylko wyjątkami), czy to lite segmenty, czy
    złożone z małych kropek LED, są nieco pochylone w prawo...?

    > Swoja droga - nie bylo nixie 7 seg ?

    IMHO były. W sumie dlaczego nie?

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,