eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLEDy postojowe › Re: LEDy postojowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: LEDy postojowe
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <X...@1...0.0.1>
    <nhvvgq$g93$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <nhvvlr$g93$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ni1021$g6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5744852f$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5744b82e$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    <57455ea4$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ni4jgp$oj2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ni8qa8$5rb$1@dont-email.me> <ni8tc9$cg4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <574856a2$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <ni9lde$7fr$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <57488795$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 27 May 2016 19:59:02 +0200
    Message-ID: <1k11bjw4cvmax$.bs5hkh35zo7h.dlg@40tude.net>
    Lines: 30
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1464371939 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 693 82.143.187.50:55391
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2582556
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 27 May 2016 19:44:50 +0200, Ghost napisał(a):
    > Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup
    >>> Szybkie elektrony szarpią włókno? Zębami?
    >>niska rezystancja podczas włączania i gwałtowny jej wzrost do parametrów
    >>nominalnych podczas pracy gdy włókno jest gorące.
    >>podczas tego krótkiego momentu włączania jest szarpnięcie czyli gwałtowny
    >>duży pobór prądu
    >
    > O jakim szarpaniu mowa? Co i jak fizycznie jest szarpane?
    > To, że duży prąd jest przyczyną przepalenia, to urban legend.

    No, niektorzy zauwazyli, ze przy wlaczeniu im sie zarowki pala, a
    rzadko w czasie swiecenia. Dotyczy bardziej domowych na 220V - w
    samochodzie trudno powiedziec ..

    Szarpac bedzie pole magnetyczne - przy duzym pradzie duze.
    Ale ogolnie dosc slabe. Samochodowe solidne, z grubego drutu .. no,
    postojowych nie dotyczy.

    > Przyczyną jest
    > po prostu samo ogrzanie (stąd "przepalenie") i raczej nie na samym początku
    > od momentu włączenia, jak skoczy o 10 stopni to się nic nie będzie działo.

    Ale tego ogrzania wytrzymuja tysiac godzin. I nie szkodzi :-)

    starym halogenowym mozna sie przyjrzec - mocno zuzyte wlokno, widac
    odparowanie i rekombinacja nie przebiega rownomiernie.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: