  • Data: 2011-08-27 12:42:18
    Temat: Re: LG 42LV375S - opinie???
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 26 Aug 2011 23:54:20 +0200, a...@p...pl wrote:

    >spokalem taki tv: LG 42LV375S - ma tuner dvb-t, dvb-s2, dvb-c,
    >iptv....
    >

    >najbardziej mnie intesuja mnie te 2 pierwsze. Ktos moze ma i uzywa ten
    >telewizorek? Jakies opinie? Cena 2100.

    ma: dvb-t, dvb-c, dvb-s2.....ale nie ma tunera analogowego np. w
    okresie przejsciowym lub, zeby podlaczyc sie pod analogowa kablowke!!
    Jak dla mnie mala kucha, chociaz.....

    Wiadomo, ze analogowego sygnalu bedzie coraz mniej (naziemnie), ale w
    kablowce jeszcze dlugo bedzie. Bo kablowki maja taka sobie glupia
    polityke, aby loic z kazdej strony abonenta!

    Abonent nie moze sobie kupic tv (np. z dvb-c) i podlaczyc sie pod
    kabel w domu i ogladac podstawowe kanaly (nawet w pakiecie minimum) i
    placic za minimum. Musi najpierw kupic caly pakiet analoga za
    kilkadziesiat zlotych, potem zaplacic za sygnal cyfrowy (dodatk. 7
    zl), potem za wypozyczenie dokodera (najczesciej beznadziejnego)
    dodatk. 7 zl)....i wszystko po to, aby byc bardziej z duchem czasu.

    --
    ThinkXtra