  • 1. Data: 2011-08-26 21:54:20
    Temat: LG 42LV375S - opinie???
    Od: a...@p...pl

    spokalem taki tv: LG 42LV375S - ma tuner dvb-t, dvb-s2, dvb-c,
    iptv....

    najbardziej mnie intesuja mnie te 2 pierwsze. Ktos moze ma i uzywa ten
    telewizorek? Jakies opinie? Cena 2100.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-08-27 12:42:18
    Temat: Re: LG 42LV375S - opinie???
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 26 Aug 2011 23:54:20 +0200, a...@p...pl wrote:

    >spokalem taki tv: LG 42LV375S - ma tuner dvb-t, dvb-s2, dvb-c,
    >iptv....
    >

    >najbardziej mnie intesuja mnie te 2 pierwsze. Ktos moze ma i uzywa ten
    >telewizorek? Jakies opinie? Cena 2100.

    ma: dvb-t, dvb-c, dvb-s2.....ale nie ma tunera analogowego np. w
    okresie przejsciowym lub, zeby podlaczyc sie pod analogowa kablowke!!
    Jak dla mnie mala kucha, chociaz.....

    Wiadomo, ze analogowego sygnalu bedzie coraz mniej (naziemnie), ale w
    kablowce jeszcze dlugo bedzie. Bo kablowki maja taka sobie glupia
    polityke, aby loic z kazdej strony abonenta!

    Abonent nie moze sobie kupic tv (np. z dvb-c) i podlaczyc sie pod
    kabel w domu i ogladac podstawowe kanaly (nawet w pakiecie minimum) i
    placic za minimum. Musi najpierw kupic caly pakiet analoga za
    kilkadziesiat zlotych, potem zaplacic za sygnal cyfrowy (dodatk. 7
    zl), potem za wypozyczenie dokodera (najczesciej beznadziejnego)
    dodatk. 7 zl)....i wszystko po to, aby byc bardziej z duchem czasu.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2011-08-27 21:24:13
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomosci:b...@4...co
    m,
    Uzytkownik <a...@p...pl> nastukal:
> [...]
    > zl), potem za wypozyczenie dokodera (najczesciej beznadziejnego)
    > dodatk. 7 zl)....i wszystko po to, aby byc bardziej z duchem czasu.

    w mojej kablówce jak masz tuner dvb-c to obierasz programy cyfrowow pakiecie
    którym posiadasz w analogu. jakmasz full pakiet to masz okolo 80 programów
    niekodowanych i okolo 50 kodowanych. za ogladanie dvb-c nic dodatkowo nie
    placisz.

    --
    VSS

  • 4. Data: 2011-08-28 09:58:11
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 27 Aug 2011 23:24:13 +0200, "VSS" <v...@o...pl> wrote:

    >W wiadomosci:b...@4...co
    m,
> [...]
    >niekodowanych i okolo 50 kodowanych. za ogladanie dvb-c nic dodatkowo nie

    czyli normalnie...i tak wlasnie powinno byc. Mysle, ze sprawa
    zmuszania abonentow do kupowania/wynajmowania sprzetu (gdy nie ma
    innej alternatywy np. modul, karta) powinien sie zajac UKE - bo to
    narusza zbiorowe interesy abonentow.

    Np. w takiej Szwajcarii.....

    http://satkurier.pl/news/47502/szwajcaria-broni-praw
    -klientow-kablowek.html

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2011-08-29 15:07:16
    Od: ja <b...@b...org>

    On 26.08.2011 23:54, a...@p...pl wrote:
    > spokalem taki tv: LG 42LV375S - ma tuner dvb-t, dvb-s2, dvb-c,
    > iptv....
    >

    > najbardziej mnie intesuja mnie te 2 pierwsze. Ktos moze ma i uzywa ten
    > telewizorek? Jakies opinie? Cena 2100.

    Tak, ja mam ale dopiero 9 dni, więc nie za długo. Jeśli chodzi o te "2
    pierwsze" to w sumie niewiele ciekawego można powiedzieć. Tuner DVB-T
    jest, analogowy jest, satelitarny też, u mnie z zestawem na 2 konwertery
    działa bez problemu. Całość w miarę przyjazna do garnięcia.

    Z ciekawszych rzeczy ma jakieś internetowych ficzersy, m.in. Ipla,
    obsługa serwerów DLNA, które wbrew pozorom uruchomisz też bez kupowania
    bezprzewodowego dongla, mój faworyt - obsługa serwera plxapp, który co
    dziwne, jest też przez producenta dostarczany na linuxa.

    Jeśli chodzi o ogólną, subiektywnie postrzeganą jakość obrazu to moje
    krótkowidzące oko nie ma się do czego przyczepić. Ale może nie
    wymagający jestem.

    Czego mi trochę brakuje:
    -PVR
    -wyjście liniowe audio (zwykłe stereo, 2x cich)
    -z czasem lista zapewne poszerzy się, ale kupując go myślałem, że i tak
    będzie dłuższa.

    HIWH. Pytaj konkretniej, jeśli czegoś więcej będziesz potrzebował.

  • 6. Data: 2011-08-29 15:15:38
    Od: ja <b...@b...org>

    On 26.08.2011 23:54, a...@p...pl wrote:

    > [...] Cena 2100.
    Reasumując: mój kosztował 2200 a i tak uważam, że zdecydowanie warto było.

  • 7. Data: 2011-08-29 19:32:14
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-08-29 17:07, ja pisze:

    > Czego mi trochę brakuje:
    > -PVR
    > -wyjście liniowe audio (zwykłe stereo, 2x cich)

    masz euro w czym problem ? w kabelku euro-2xcinch ?

  • 8. Data: 2011-08-29 21:18:47
    Od: ja <b...@b...org>

    On 29.08.2011 21:32, boxfish wrote:

    > masz euro w czym problem ? w kabelku euro-2xcinch ?

    Chciałbyś. Działa dla DBV-T, analoga, DVB-S. Ale na scart nie
    "wypuszcza" dla USB, DLNA, internetu, odtwarzacza mp3 itd.

  • 9. Data: 2011-08-30 14:16:00
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    a...@p...pl napisał(a):
    > ma: dvb-t, dvb-c, dvb-s2.....ale nie ma tunera analogowego np. w
    > okresie przejsciowym lub, zeby podlaczyc sie pod analogowa kablowke!!
    > Jak dla mnie mala kucha, chociaz.....

    Skad ci przyszlo do glowy, ze nie odbiera analogu?
    W firmie LG nie siedza idioci, by dac takiej plamy.
    Moze na pierwszej z brzegu znalezionej w Googlach stronie zapomnieli o tym
    wspomniec ale na innych wyraznie pisza o analogowym tunerze.
    W wyszukiwarkach cen kazdy sklep podaje inne parametry, bo im sie porzadnie
    skopiowac fabrycznych danych nie chcialo

  • 10. Data: 2011-08-31 08:25:30
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 30 Aug 2011 14:16:00 +0000 (UTC), " Wmak"
    <w...@g...pl> wrote:

    >Skad ci przyszlo do glowy, ze nie odbiera analogu?

    jak to skad? Ostatnio ogladalem podobne sprzety na brytyjskim rynku i
    te ktore mialy dvb-t i dvb-s byly pozbawione analogu. No bo jak cos
    jest juz niepotrzebne to po co dodawac - przeciez to kosztuje
    (producenta).

    A ze ww. przypadku nie napisali, to doszedlem do wniosku ze nie ma. W
    tym swiecie wszystko jest mozliwe. Ale ciesze sie, ze ma

    --
    ThinkXtra