  • Data: 2017-08-29 21:10:31
    Temat: Re: [LOT] czytanie kodu
    Od: grapeli23 <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29.08.2017 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Nie szkodzą, ale przedstawiłem zalety używanych które w pociągu mają
    > znaczenie.
    >
    > Ponadto wada nowych może być niemoznośc instalowania tego co chcesz i co
    > potrzebujesz do pracy:
    >
    > http://www.pcworld.com/article/3139812/laptop-comput
    ers/after-protest-lenovo-brings-linux-compatibility-
    to-yoga-900-and-900s.html

    > Sytuacje tego typu beda coraz częstsze.

    Znów towarzysz "w akcji".
    Najsampierw to szykuje się "nośną aferę" wespół-zespół z podmiotami które są
    pod całkowitą kontrolą M$.
    Ot linux brickuje laptopy samsunga, czy tam też nie
    jest w stanie bootować z properiaty raid lenovo (linuksowi on do niczego nie
    jest potrzebny).

    Później towarzysze od syfiastej roboty, co to lubią tarzać się w szambie
    kolportują ten FUD.

    Linuksowi zamknięty raid lenovo całkowicie nie jest potrzebny. Potrzebne
    jest bootowanie ze standardowych nośników wyłącznie windowsowi (na
    wypadek przeróżnych awarii). Tak więc "afera" bardzo szybko została odkręcona.

    https://plus.google.com/+AlanCoxLinux/posts/QWnM6s2z
    KWm