  • Data: 2016-12-11 15:15:21
    Temat: Re: LPF sterowany cyfrowo - prośba o sprawdzenie schematu
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 10 grudnia 2016 15:47:22 UTC+1 użytkownik HF5BS napisał:
    > Z pewnością trzeba by uwzględnić to, do czego się tego użyje, gdzie np.
    > wzmak do gitary, to myślę, że rozjazd parametru o 20%, czy w generatorku
    > dzwonka do drzwi, to nawet nie miało by znaczenia. Co innego, gdyby to był
    Z tym dzwonkiem do drzwi to kwestia dyskusyjna. Miałem do niedawna taki
    radziecki, co wydawał odgłosy "ptaków". Stał gdzieś na górze w kuchni, przez
    lata się toto rozjechało i o ile na początku był to tylko elektroniczny
    ptak z okolic Prypeci, to pod koniec swojego żywota przypominało to raczej
    świniobicie modulowane falą prostokątną. Do dzisiaj mam koszmary.
    Podejrzewam, że elementy się rozjechały ze względu na wiek i do tego pary
    wilgoci i tłuszczu z kuchni.

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski