    From: Piotr Rezmer <k...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: LTE Solorza
    Date: Wed, 26 Nov 2014 07:25:05 +0100

    W dniu 2014-11-25 o 23:38, the_foe pisze:

    > po xuj komu LTE? wiecej baterii zżera a przy limitach transferu te
    > kosmiczne predkosci to jak lizanie piczy przez ekran monitora... Tym
    > speedem to solorze się bryndzlują a tak na prawde ludzie woleliby np.
    > 2Mbs bez limitów za 20 zł.

    Ja mieszkam na wsi i u mnie LTE to jedyny dostęp do internetu.
    Oczywiście brak kablówki, zasięg 3G praktycznie nie istnieje, czasami
    udaje się złapać GPRS ale wiadomo jak to (nie)chodzi.
    Na dachu mam antenę kierunkową dual i mam maksymalny poziom sygnału.
    Jedyny problem to obecny limit transferu - 35 GB. Niespecjalnie mogę
    sobie pozwolić np. na oglądanie filmów online. Zdarzało się, że musiałem
    dokupywać dodatkowy transfer (bo zachciało mi się YT) i internet
    kosztował mnie wtedy około 200 zł miesięcznie.

    --
    pozdrawiam
    Piotr