  • Data: 2019-06-26 22:18:50
    Temat: Re: LUDZIE uważajcie na Pleja
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-25 o 22:55, LordBluzg(R) pisze:

    > wrodzinie. 1zł i 2 lata aktywny+Aero2 (bo to komplet) czyli NET za
    > darmo.

    Aktywowałem i przebijam. Po darmowej aktywacji _bez_ _wpłaty_ mam 1zł na
    koncie i 2 lata ważności konta...czyli ZERO złotych...no chyba że jak
    zamawiałem Aero to mi dziabnęli tą złotówkę...ale nie będę sprawdzał.
    Net śmiga na smatrtfonie ( APN ustawiony ręcznie)...i ciekawi mnie czy
    trzeba będzie ten net doładować kiedyś :D...generalnie NET jest mi
    potrzebny na krótką transmisję polegającą na aktywowaniu automatycznego
    przekierowania, kiedy oddalę się od telefonu z którym jest połączenie
    przez BT i ten BT się rozłączy. Przez 4 lata używania tego zestawu, to
    około 20 metrów albo nawet 50 w terenie otwartym co jedynie mogę
    porównać do słuchawek Plantronics bo cała reszta sprzętu z BT to zasięg
    MAX 10m. Mogę to robić również w oparciu o sieć WiFi bo smartwacz ma
    WiFi ale nie zawsze WiFi mam gdzieś dostępne. Jedyna wada to ta, że
    bateria zdycha po 48H. Szkoda że podobnych smartwaczy, tak ciekawych już
    nie robio :(

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>