    From: "Łukasz" <l...@b...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Łącze Asymetryczne w Borku Fałęckim poszukiwane.
    Date: Sat, 26 Feb 2005 20:21:09 +0100

    > Autor tego posta szukał sobie pochyłego, zamiast sam chwycić za telefon,
    > lub
    > poprzeglądać strony dużych ISP i znaleźć to co go interesuje.
    >
    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    Nie każdy musi w swoim rozumowaniu kierować się takimi samymi kryteriami jak
    nakazuje Ci własny mizerny rozumek.

    Nie szukał pochyłego a zdecydowanie praktykuje taką zasadę że gdy handlowiec
    przychodzi do ciebie to proponuje lepsze warunki niż wtedy gdy ty
    przychodzisz do handlowca... i potwierdziło się... To co dostałem w ofertach
    jest nawet o 50 % tańsze od tego co widnieje na stronach tych operatorów i w
    ich oficjalnych cennikach.

    Co do twojej wypowiedzi to równiez niestety jest ona nie w temacie...