  • Data: 2016-02-08 17:32:14
    Temat: Re: Ladowarka indukcyjna
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Waldemar napisał:

    > Da się, ale jest nielegalne. To moje "postawienie nośnej" było jak
    > najbardziej legalne, bo robiłem z kolegą testy ATV.
    >
    > Waldek, aka DL7ANQ & SO6ANQ

    A jak wygląda legalność użycia urządzeń pracujących "w okolicach 860MHz"?
    Czy za nią odpowiada producent, a jak od niego kupię, to staję się tym
    samym legalny? Pytam nie bez przyczyny -- mam właśnie przed sobą garść
    takich diwajsów (a małe są one), do których producent dał mi soft, który
    pozwala na wystawienie dowolnej niemodulowanej nośnej. Niby w celach
    testowych, ale jednak.

    --
    Jarek (bez znaku)