  • Data: 2010-01-07 20:19:52
    Temat: Re: Ładowarka z balanserem i bateria laptopa
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to> szukaj wiadomości tego autora

    Adam wrote:

    >>> Turnigy Accucell-6.

    Co do tej ładowarki, to jak dla mnie ma parę minusów:
    - rozładowanie tylko 5W, czyli w przypadku większych pakietów trzeba
    dłuuugo czekać
    - mały wiatraczek do chłodzenia, który jest po prostu głośny
    - kabel łączący łądowarkę ze źródłem zasilania jest tak cienki, że jak
    używasz większych prądów ładowania, to ładowarka się wyłącza, bo dostaje
    za małe napięcie (10V minimum)
    - samo złącze zasilające też nie nadaje się do tych prądów (u mnie
    prawie się stopiło)

    Na 2 ostatnie można zaradzić wylutowując gniazdko i wlutowując w to
    miejsce parę uczciwych przewodów.
    Poza tym, to całkiem miła ładowarka, łatwo dorobić sobie czujnik
    temperatury (LM35+kabelek). I tania:-) (teraz chyba $34)

    pozdrawiam

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg