eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŁadowarki - burdel większy niż przy końcówkach do LPG › Re: Ładowarki - burdel większy niż przy końcówkach do LPG
  • Data: 2018-02-19 13:05:43
    Temat: Re: Ładowarki - burdel większy niż przy końcówkach do LPG
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-02-19 o 12:17, robot pisze:

    >> Każdy z samochodowych koncernów chce być lepszy od konkurencji i
    >> szybciej zajmować rodzący się elektryczny rynek. Dotąd więc koncerny
    >> niechętnie dzieliły się wiedzą - każdy pracował dla siebie. Mamy więc
    >> Teslę, która rozwija własną sieć szybkich ładowarek, standard CHAdeMO,
    >> z którego korzysta Nissan, Mitsubishi i Kia, SAE Combo Charging
    >> System, czyli CCS, stosowany np. przez BMW, Volkswagena i GM. Osobnym
    >> światem są Chiny, gdzie stosuje się system GB/T 20234.
    >>
    >> Różne systemy to nie tylko kwestia wtyczek, ale także napięcia
    >> ładowania i protokołów obsługujących ten proces. Mówiąc w uproszczeniu
    >> - w systemie CHAdoMO ładowarka dogaduje się z samochodem w języku,
    >> jakim porozumiewają się między sobą poszczególne urządzenia w
    >> samochodzie, a w systemie CCS w języku sieci energetycznych. Dlatego
    >> nie można nawet przygotować jakiejś przejściówki, która pozwoliłaby
    >> samochód dostosowany do standardu CHAdeMO ładować w stacji CCS i
    >> odwrotnie. Tesla, która także postawiła na protokół CAN, czyli język
    >> części samochodowych, oferuje nabywcom swoich aut przejściówkę
    >> pozwalającą im korzystać z ładowarek CHAdeMO, ale w drugą stronę to
    >> już nie działa - firma nie oferuje żadnego adaptera, który
    >> właścicielom elektrycznych Nissanów, Mitsubishi czy Kia skorzystać z
    >> szybkich ładowarek Tesli.
    >>
    >> Więcej:
    >>
    >> https://www.facebook.com/autopolska2017/posts/151424
    3118874172
    >>
    > Eeee.
    > To jeszcze mały burdel.
    > Zresztą na razie bez znaczenia, bo elektryczne samochody są bez
    > znaczenia w transporcie ludności.
    > Burdel to pewnie będzie gdy elektryczne samochody zdobędą jakiś liczący
    > się udział procentowy w transporcie.
    > Kiedy to nastąpi. Na razie nikt nie wie. Może nigdy.

    I wtedy kolejna dyrektywa to uporządkuje.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: