  • Data: 2018-01-10 07:45:58
    Temat: Re: Ładowarki do akumulatorków AA\AAA
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-01-10, Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> wrote:

    > A jakiś wariant bez oddzielnego zasilacza ?

    Chyba nie ma, bo to w sumie małe pudełko.

    Ja mam jeszcze takiego cudaka z wbudowanym zasilaczem:
    https://www.aliexpress.com/item/Nitecore-D4/32788408
    595.html

    Działa bez zarzutu i ładuje duzo więcej typów niż AA i AAA, a jedyny
    problem jest taki, że te spręzyny-popychacze są zbyt luźne i dla
    krótszych aku trzeba czasem kombinować.

    --
    Marcin