eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaLapek po transporcie przestał wyświetlać › Re: Lapek po transporcie przestał wyświetlać
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: John Smith <d...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Lapek po transporcie przestał wyświetlać
    Date: Thu, 27 Mar 2014 23:01:37 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <lh274e$95a$1@node1.news.atman.pl>
    References: <lgs1tr$jej$1@mx1.internetia.pl> <lgsi1v$7kr$1@node1.news.atman.pl>
    <lh233b$4k1$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: d...@b...pl
    NNTP-Posting-Host: 188.246.158.122.rev.vline.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1395957710 9386 188.246.158.122 (27 Mar 2014 22:01:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Mar 2014 22:01:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.1
    In-Reply-To: <lh233b$4k1$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:661740
    [ ukryj nagłówki ]

    On 27-03-2014 21:52, ACMM-033 wrote:
    >
    > Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    > news:lgsi1v$7kr$1@node1.news.atman.pl...
    >
    >> Sprawa jest prosta z punktu widzenia prawa, serwis spartolił.
    >> Radzę nie bawić się w serwisanta, na usługe jest gwarancja.
    >> A na przyszłość, niech tak składają aby się tasiemka nie wysuwała
    >> w czasie transportu, bo to aż za głupie do słuchania jako
    >> wytłumaczenie.
    >
    > Tylko co z tego, że jakoś może zabezpieczą, żeby w transporcie do
    > klienta się nie wysunęło, jak jednym z kluczowych elementów laptopa jest
    [...]

    Za szczeniackich lat zajmowałem się serwisem, jak serwis coś ewidentnie
    spiepszy to rzucają "głodne kawałki", czyli na polski - takiemu co
    wszystko "łyknie" można wszystko wcisnąć.

    Tasiemka nie ma prawa się wysunąć! Bez względu jak się rzuca laptopem.
    Tyle merytoryki.
    Oddać jeszcze raz a nie ryzykować samodzielnych napraw. A jeśli wrażeń
    ci mało to złożyć skargę do przełożonych. Dobrze radzę.
    K.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: