  • 41. Data: 2012-05-30 09:44:46
    Temat: Re: Laptop dla dziecka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.05.2012 15:11, Maciek pisze:

    > Bo chce laptopa i koniec.

    Ach, "wychowanie bezstresowe" i posłuszne spełnianie każdej zachcianki?

  • 42. Data: 2012-05-30 09:45:40
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek nabazgrał(a):

    > Będziesz walił głową w ścianę, gdy w wieku lat 15 okaże się, że dziecię
    > ma np. zniesioną lordozę na odcinku szyjnym kręgosłupa i związane z tym
    > dolegliwości: zaburzenia widzenia, równowagi, czucia w dłoniach itp.
    > Pozostanie rehabilitacja do końca życia, bo tatuś uważał, że stacjonarny
    > to przeżytek :->

    Ty z PISu że wierzysz w herezję ?? rozumiem że leczysz poprzez wsadzenie
    dziecka do pieca na 3 zdrowaśki ... :)

  • 43. Data: 2012-05-30 09:50:08
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    JDX nabazgrał(a):

    > On 2012-05-30 08:56, Chris wrote:
    > [.....]
    > A to od kiedy, skoro wygoda użytkowania laptopów jest beznadziejna i bez
    > znaczenia jest fakt czy jest to laptop z najwyższej czy też najniższej
    > półki. Zwłaszcza wyświetlacze są do bani - małe rozmiary oraz niezbyt
    > duża i często "dziwna" rozdzielczość. Do tego często błyszczą się jak
    > psu jajca. :-) Jakoś nie mogę sobie wyobrazić kolesia robiącego np. w
    > branży "software" którego podstawową maszyną do pracy jest laptop. :-)

    Mało widujesz jak widzę .... SONY seria F matryca matowa 16.4" 1920 x 1080
    (16:9), nie wiem w czym problem ... ciekawe jak zabierasz swojego super
    wypasionego kompa na prezentację... hahaahha

    > A aby było w temacie to mój szwagier kupił 4-letniemu dzieciakowi iPada2
    > i tenże (dzieciak) jest bardzo zadowolony. :-) I IMO jest to idealny
    > sprzęt do takich zastosowań. :-)

    Tu się zgodzę że tablety w tym wieku to rewelacja ... laptopy czy
    stacjonarki chyba jeszcze za wcześnie ale wiek 9 lat jak w temacie to już
    nie ma co się bawić w tablety tylko coś z normalnego kompa.

  • 44. Data: 2012-05-30 09:52:25
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Q nabazgrał(a):

    > MSI CR650-419XPL - ok 1200zl
    > MSI CR650-278XPL - ok 1400zl

    Tylko że to ciągle laptopy z matrycą 15" a człopiek szuka czegoś większego
    więc pewnei coś koło 17"

  • 45. Data: 2012-05-30 09:59:54
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-05-30 09:50, Chris wrote:
    [.....]
    > Mało widujesz jak widzę .... SONY seria F matryca matowa 16.4" 1920 x
    > 1080 (16:9), nie wiem w czym problem ... ciekawe jak zabierasz swojego
    > super wypasionego kompa na prezentację... hahaahha
    Nie no, matowe FullHD 16.4" - po prostu pełen wypas do pełnoetatowej
    roboty. :D Na szczęście nie muszę rzeźbić w jakimś marketingu, ale gdy
    czasami udaję się na jakieś szkolenie lub do klienta to zabieram ze sobą
    mój drugi komputer klasy laptop na którego oczywiście, jako
    profesjonalistę w mojej branży, mnie stać. Ów laptop większość czasu
    spędza w szafie.

  • 46. Data: 2012-05-30 10:01:48
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    JDX nabazgrał(a):

> [...]
    > mój drugi komputer klasy laptop na którego oczywiście, jako
    > profesjonalistę w mojej branży, mnie stać. Ów laptop większość czasu

    Wszystko zależy od tego co robisz, zawsze się znajdzie jakaś nisza dla
    stacjonarek :)

  • 47. Data: 2012-05-30 10:03:30
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 May 2012 09:44:46 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ach, "wychowanie bezstresowe" i posłuszne spełnianie każdej zachcianki?

    Nie. Kazdej na pewno nie. Ani nawet nie polowy. Ale niektorych tak, bo
    dziecko jest dzieckiem.

    A teraz zastanow sie, czy np. ktos chcialby jeszcze gadac z Toba na
    grupach, gdyby powszechne bylo wyciaganie tak pochopnych wnioskow na
    podstawie przyzerowej ilosci danych. Na pewno wiesz, o czym mowie.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 48. Data: 2012-05-30 10:09:55
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-05-30 09:45, Chris pisze:
    > Ty z PISu że wierzysz w herezję ?? rozumiem że leczysz poprzez wsadzenie
    > dziecka do pieca na 3 zdrowaśki ... :)
    Po prostu wolę zapobiegać niż leczyć. Ty jak rozumiem jesteś za
    nowoczesnością rodem z PełO? :->

    Maciek

  • 49. Data: 2012-05-30 10:10:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-05-30 09:33, Użytkownik Maciek napisał:

> [...]
    > dolegliwości: zaburzenia widzenia, równowagi, czucia w dłoniach itp.
    > Pozostanie rehabilitacja do końca życia, bo tatuś uważał, że stacjonarny

    O ile komputer u dzieciaka w wieku do 6 lat przy właściwym
    podejściu rodziców to przyśpieszacz rozwoju to w latach późniejszych
    jest dokładnie odwrotnie i nawet idealne podejście rodziców tego
    nie jest w stanie zmienić. A że nie wszyscy to wiedzą to już
    ich strata.

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2012-05-30 10:12:36
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 30.05.2012 08:39, Lisciasty pisze:
    > Ja bym nie uogólniał, też od zawsze byłem zatwardziałym zwolennikiem
    > blaszaka, na podniecających się laptopami patrzyłem z lekką pogardą,
    > zwłaszcza kiedy koleżanka dostała od ojca sprzęt za 15 tysięcy, który
    > osiągi miał takie sobie. Ale po paru latach sam się przesiadłem,
    > blaszak został w pracy a w domu z uwagi na dzieci, sprzątanie i brak
    > miejsca ja i kobita mamy laptopy.

    Ja zostawiłem sobie wypaśny (jak na owe czasy) stacjonarny do pracy w
    domu i laptopa do pracy "w terenie". Synchronizacja w obie strony itd...
    wiadomo, ergonomia.

    Dość szybko stacjonarny okazał się robić za serwer plików i drukarki
    (marnując swoje moce przerobowe) zaś komputerem do pracy codziennej stał
    się laptop.

    Jest po prostu wygodniejszy i tyle.

    p. m.