  • 71. Data: 2012-05-30 11:40:54
    Temat: Re: Laptop dla dziecka
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek nabazgrał(a):

    > Racja - wystarczy stanowisko pracy. Jeśli laptopa postawisz na biurku,
    > na właściwej wysokości podwyższeniu i podłączysz do niego klawiaturę i
    > mysz, to uzyskasz mniej więcej komfort stacjonarnego z badziewnym
    > monitorem. Tylko jak ktoś kupuje laptopa, to nie po to, żeby tworzyć do
    > niego stanowisko pracy - czyli kończy się na kolanach, ewentualnie
    > jakimś stoliku, przy którym w pozycji embrionalnej dziubie się coś na
    > touchpadzie :->

    A w ameryce biją murzyów ... znowu podajesz jakieś gdybania .... kolego
    przed stacjonarnym też można siedzieć na kiepskim fotelu w pozycji S ....
    klawiatury w lapkach są wygodne co widać po producentach klawiatur do
    stacjonarek którzy kopiją właśnie latopowe wzory żeby było wygodniej, myszka
    do laptopa to standard więc nie widzę z tym problemu tak samo jak ekrany
    które w laptopach często są dużo lepsze od taniochy sprzedawanej do
    stacjonarnych po okazyjnych cenach ... nawet praca na kolanach nie musi być
    niezgodna z ergonomią, wszystko zależy od urzytkownika czy mu zależy na
    postawie czy nie ...

  • 72. Data: 2012-05-30 11:47:17
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek nabazgrał(a):

    > Widać nikt nie chce brać odpowiedzialności za wypadki małych dzieci. Weź

    Tam nie ma jak mieć wypadku, wszędzie chodzisz otoczony siatką więc nawet
    jak spadniesz z belki bo po 20cm masz już siatkę.

    > go na pierwszego lepszego "pająka" i niech włazi pod Twoją kontrolą.
    > Zacnej wysokości jest np. na placu zabaw na Kępie Potockiej

    To zupełnie co innego, park linowy jest z trasą dla dzieci jest zrobiony tak
    że dziscko samo się bawi i idzie do przodu bo cała trasa jest w siatce a
    przeszkody w środku.

    hehe :) koniec tematu politycznego :)

  • 73. Data: 2012-05-30 11:50:17
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek nabazgrał(a):

    > Ale to nie jest praca. Piszemy od dłuższym siedzeniu, czyli przy
    > robocie, albo grze - sprawdzenie poczty się nie liczy :-P

    Powiedz to dziennikarza że jedynie swoją pracę mogą wykonywać na komputerze
    stacjonarnym przy biurku na specjalnym ergonomicznym fotelu ... hahaha

  • 74. Data: 2012-05-30 12:08:59
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 30.05.2012 11:40, Chris pisze:
    > Maciek nabazgrał(a):

    > A w ameryce biją murzyów ... znowu podajesz jakieś gdybania .... kolego
    > przed stacjonarnym też można siedzieć na kiepskim fotelu w pozycji S ..

    A w zależności od możliwości lokalowych - tylko w pozycji S.

    Bo jak jest ciasno, to stacjonarny trzeba na siłę "przytulić" gdzieś -
    czyli w efekcie komfort pracy jest taki jakby siedzieć na rogu krzesła
    mając klawiaturę na rogu biurka. Czasem nie ma gdzie podziać nóg.

    Jak masz laptopa - możesz siąść przy stole, na wygodnym krześle, w
    miejscu które normalnie służy do czegoś innego (np. jedzenia).

    p. m.

  • 75. Data: 2012-05-30 12:09:48
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 30.05.2012 11:34, Maciek pisze:

    > Oczywiscie, ale w zyciu dokonujemy tysiecy decyzji i wyborow, a w relacji
    > rodzice-dzieci ogromna czesc z nich wymaga dodatkowo uporania sie z
    > problemem rozbieznosci miedzy tym, co bedzie zdaniem rodzica najlepsze, a
    > tym, co bedzie najlepsze zdaniem dziecka..:) To sa naprawde powszechne,
    > codzienne sytacje, wiec uogolnianie, ze "bezstresowo" wychowuje, na
    > podstawie jednej i w sumie drobnej kwestii, jaka jest wybor komputera, jest
    > zwyczajnie wkurzajace.

    Strasznie wkurzający się jesteś.

    Rzuciłeś temat na grupie dyskusyjnej i masz pretensje że dyskutujemy.

    p. m.

  • 76. Data: 2012-05-30 12:12:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > codzienne sytacje, wiec uogolnianie, ze "bezstresowo" wychowuje, na
    > podstawie jednej i w sumie drobnej kwestii, jaka jest wybor komputera, jest

    Czego nie rozumiesz w znaku zapytania stojącym na końcu zdania?

  • 77. Data: 2012-05-30 12:21:53
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-05-30 11:01, m wrote:
    [.....]
    > A tak, siądzie sobie przy stole, na kanapie, na łóżku, gdzie jej się
    > żywnie podoba i sobie sprawdzi pocztę.
    To iPad jest jeszcze do tego (tzn. poczty i www) jeszcze lepszy. I ma
    nad laptopem jeszcze jedną zaletę - wygodniej się z nim siedzi na
    kibelku. :-) Tzn. tak mi się wydaje ponieważ nigdy nie próbowałem
    siedzieć z laptopem na kibelku. :-) Z iPadem i PDA tak. PDA jest trochę
    za mały. :-D

    > Przy czym - laptopa możesz podłączyć przecież do zewn monitora,
    > klawiatury i myszy. I masz wtedy stacjonarny z możliwością odłączenia i
    > pójścia na kanapę.
    Ale po co tak kombinować i bawić się w podłączanie/odłączanie skoro
    można sobie do blaszaka dodatkowo kupić laptopa? I masz wtedy dwa
    kompletne i samodzielne komputery chociaż jeden z nich jest bardziej
    toporny w użyciu. :-D I wtedy działasz na blaszaku, a jak żona nagle
    zapragnie sprawdzić pocztę to sobie weźmie laptopa.

  • 78. Data: 2012-05-30 12:27:44
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-05-30 11:50, Chris wrote:
    [.....]
    > Powiedz to dziennikarza że jedynie swoją pracę mogą wykonywać na
    > komputerze stacjonarnym przy biurku na specjalnym ergonomicznym fotelu
    > ... hahaha
    No przecież to nisza. :-D Poza tym IMO dziennikarz to jedzie w teren
    raczej z kamerą i/lub dyktafonem. :-D Być może w bagażniku auta ma też i
    laptopa. Ale tylko tak na wszelki wypadek a nie jako realne narzędzie
    pracy którego często używa w terenie i które jest niezbędne.

  • 79. Data: 2012-05-30 12:34:39
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    JDX nabazgrał(a):

> [...]
    > laptopa. Ale tylko tak na wszelki wypadek a nie jako realne narzędzie
    > pracy którego często używa w terenie i które jest niezbędne.

    Dziennikarstwo to nie tylko jazda z kamerą w terenie :) a nawet jeśli to
    wymogi szybkiej informacji to właśnie mobilność a to tylko dzięki temu że ma
    się laptopa przy sobie i można pisać artykuły od razu na miejscu zdażenia i
    wysyłania tego do redakcji. Informacja to nie tylko gazeta pisana, to dziś
    przede wszystkim internet a tam kto szybszy ten lepszy.

  • 80. Data: 2012-05-30 14:03:53
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 29 May 2012 21:32:12 +0200, Chris napisał(a):

> [...]
    tegory_id=1&from=20&nm=HP-Pavilion-DV6
    tegory_id=1&from=20&nm=Dell-Precision-M4400

    > Tylko że oba mają matryce 15" a autor chciał większą ...

    15,4" i 15,6", więc jednak większa niż 15"... ;)

    [ Tylko głupcy się nie zmieniają. (G. Zapolska) ]