  • 71. Data: 2016-03-11 09:46:41
    Temat: Re: Laptop dla nastolatki
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2016 10:23:59 +0100, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

    > Nie widze nic zlego w uczeniu religii katolickiej i niewiele mnie
    > obchodzi czy mozna ja sklasyfikowac jako nauke.
    Poczytaj Kryminalną Historię Chrześcijaństwa Karlheinza Deschnera.
    >Tym bardziej, ze:
    > - Jest ona historia i podstawa naszej cywilizacji
    Ale cymbał z ciebie - podstawą naszej cywilizacji jest myśl grecka i
    potem rzymska. Oczywiście, oparte obie na zdobyczach wcześniejszych
    cywilizacji. Epizod chrześcijański cofnął cywilizację europejską o
    jakieś tysiąc paręset lat.
    > - Bez Kosciola w Polsce, komuna trwala by duzo dluzej (o ile w ogole by
    > padla)
    Spoko. Nie przedstawisz dowodu na to twierdzenie ani ja na odwrotne.
    Więc po co bić pianę? A jest wiele przesłanek za znikomą rolą kościoła w
    tej sprawie.
    > - Uczy dobra, milosci, nadziei
    Patrz Karlheinz Dechsner.
    > i daje jakis sens zycia
    Jakoś nie brakuje mi sensu życia choć obchodzę się bez bogów. Powiedz,
    jakim cudem? :)
    > - Jest dobrowolna jako przedmiot w szkole
    LOL. Nawet nie skomentuję tej "dobrowolności".
    > - Na "wyjalowiona" przez laickosc ziemie przybywaja Muzulmanie, a oni
    > zwykle tolerancyjni nie sa, milosc blizniego jest przereklamowana i
    > niewiernym trzeba leb ucinac, no i ogolnie nie maja poczucia humoru.
    Ksenofob. Oni wierzą w tego samego boga. I są równie tolerancyjni co
    chrześcijanie :)
    > - Walka z kosciolem byla jakis czas temu modna, teraz juz nie jest, no
    > chyba, ze w kregach Michnikowszczyzny.
    Kolejny bzdet. Nikt nie walczy z twoim zapyziałym kościołem. Walczy się
    z religią w szkole. Wielu nie życzy sobie indoktrynacji swoich dzieci.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 72. Data: 2016-03-11 09:49:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2016 10:23:59 +0100, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

    > No bo dla mnie np. WF nauka nie jest

    A mawiali starożytni: Kto nie umie czytać i pływać ten dureń. Wróć do
    korzeni swojej cywilizacji :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 73. Data: 2016-03-11 11:00:12
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <B...@i...invalid> napisał w
    wiadomości news:7si3eb96mg7dkm724a5sbd311cvgq6nk47@4ax.com...
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 10 Mar 2016 20:06:46 +0100
    > doszła do mnie wiadomość
    > <h...@m...przemekryk.no-ip.info>
    > od Przemysław Ryk <p...@g...com> :

    > Jestem zdania, że wpajanie religijnych bzdur małym dzieciom jest
    > największą krzywdą, jaką można tym dzieciom zrobić.

    Zgadzam się, dużo czasu mi zajęło żeby zrozumieć, że jestem niewinny mimo,
    że urodziłem się jako skazany.

    --
    marfi

  • 74. Data: 2016-03-11 12:59:29
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Taaa, tyle, że przeważnie specjalnie wkomponowana w plan tak by nie była
    przypadkiem jako pierwsza lub ostatnia godzina lekcyjna
    > danego dnia, także jak nie chcesz na nią chodzić to masz "okienko". I to jest ta
    "dobrowolność".
    > Jestem przeciwny religii w szkole za pieniądze podatnika zwłaszcza, że to aż ~11%
    budżetu przeznaczonego na szkolnictwo (pamiętam
    > tę liczbę z jakiejś audycji w Zet-ce - nawet jeśli jest to zawyżone i faktycznie
    wynosi tylko 1% to też jestem na "nie").

    A gówno mnie obchodzi, że jesteś na nie. Polska to w 90% kraj katolicki,
    w którym jest demokracja (sami jej chcieliśmy) więc to większość decyduje,
    co i gdzie ma być a czego ma nie być, a mniejszość (zalednie 10%) to
    może sobie jedynie pokwiczeć na tych woich marszach KOD-u.
    Jak lewactwo i ateiści będą mieli w Polsce większość (co mam nadzieje
    NIGDY nie nastąpi), to sobie możecie wprowadzić legalne pedalstwo,
    gejostwo, lesbijstwo, kazirodztwo i robić burzenie kościołów jak wasz
    nauczyciel Lenin i Stalin.
    Póki co tu jest Polska Jagiellonów i żadne wydmuszki polityczne typu
    Petru, Schetyna i spółka nie będą nam narzucać swoich obyczajów.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 75. Data: 2016-03-11 13:01:26
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

> [...]

    w którym jest demokracja (sami jej chcieliśmy) więc to większość decyduje,
    co i gdzie ma być a czego ma nie być, a mniejszość (zalednie 10%) to
    może sobie jedynie pokwiczeć na tych swoich marszach KOD-u.

  • 76. Data: 2016-03-11 13:04:34
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości

    > A gówno mnie obchodzi, że jesteś na nie. Polska to w 90% kraj katolicki,

    Miłość bliżniego w połączeniu z upośledzeniem umysłowym w całej krasie :)

    --
    marfi

  • 77. Data: 2016-03-11 13:10:34
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości

    > Miłość bliżniego w połączeniu z upośledzeniem umysłowym w całej krasie :)

    Odezwał się .Nowoczesny...

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 78. Data: 2016-03-11 13:30:40
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Odezwał się .Nowoczesny...

    Niech Ci Bóg wynagrodzi ...

    --
    marfi

  • 79. Data: 2016-03-11 13:33:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2016 12:59:29 +0100, Marek napisał(a):

    > Póki co tu jest Polska Jagiellonów

    Mein gott, dawno nie widziałem podobnego tumana :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 80. Data: 2016-03-11 13:34:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2016 12:59:29 +0100, Marek napisał(a):

    > Polska to w 90% kraj katolicki,

    Zdumiewające. Ciekawe czemu KK nie chce wprowadzenia podatku kościelnego
    w miejsce dotacji :)

    >w którym jest demokracja (sami jej chcieliśmy) więc to większość decyduje,
    >co i gdzie ma być a czego ma nie być, a mniejszość (zalednie 10%) to
    >może sobie jedynie pokwiczeć na tych woich marszach KOD-u.
    Iście katolicke rozumienie demokracji :) Nie dziwi że komunia i komunizm
    mają wspólny źródłosłów :)

    --
    Jacek
    I hate haters.