  • 1. Data: 2017-12-28 23:42:28
    Temat: Re: Lego WeDo 2.0 - nie polecam
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/28/2017 11:20 PM, Sebastian Biały wrote:
    > Nie, Widzmin 3 zapiernicza na tym i7. Na tym 2.6 też, choć może
    > niekoniecznie zapiernicza.

    Z resztą tabletowa wersja jest równie nieuzywalna. Klikanie w cokolwiek
    powoduje lagi rzedu 1s. To jest grube przegięcie. Jestem ciekaw ile LEGO
    wydało na ten soft internalnie, mam nadzieje że wypłate wypłacono w batach.

  • 2. Data: 2017-12-29 02:16:24
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

> [...]
    > powoduje lagi rzedu 1s. To jest grube przegięcie. Jestem ciekaw ile LEGO
    > wydało na ten soft internalnie, mam nadzieje że wypłate wypłacono w

    Nic dziwnego, skoro w Tajlandii to pisali (hint - jednostka monetarna; to
    gra słów).
    Ad meritum - zrobiłbym jedno - kazałbym autorowi posługiwać sie tylko jego
    własnym programem, na komputerach, które obrabiają toi szczególnie felernie
    i ślamazarnie.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.